• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403052517224
  • منبع : نمایندگی اصفهان

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان:

تلاش خبرنگاران در دوران کرونا فراموش‌شدنی نیست

تلاش خبرنگاران در دوران کرونا فراموش‌شدنی نیست
عکس آرشیوی است.

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: مجموعه شبکه بهداشت و درمان تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در دوران مبارزه با کرونا را هیچ گاه فراموش‌ نمی‌کنند زیرا همکاری این قشر از جامعه باعث کاهش فشارهای روانی و اجتماعی روی بیماران و دستگاه‌های دولتی شد.

حسن ذبیحی، امروز (پنجشنبه، ۲۵ مرداد) در مراسم روز خبرنگار با تاکید بر مطلب فوق خاطرنشان کرد: حوزه سلامت بخش مهمی در جامعه و اوج ارتباط حوزه بهداشت و سلامت با خبرنگاران در زمان همه‌گیری ویروس کرونا بود

وی افزود: با توجه به مسئولیت ارزشمندی که خبرنگاران در جامعه دارند، تجلیل از فعالان حوزه رسانه و خبر فقط وظیفه ارکان دولتی نیست و آحاد مردم هم باید قدردان تلاش‌های این افراد باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان بر لزوم تبادل با رسانه‌ها و خبرنگاران تاکید و اظهار کرد: هرگز از انتقاد خبرنگاران ناراحت نشدم زیرا معتقدم خبرنگاران و رسانه‌ها می‌توانند چشم و گوش نظام سلامت برای انتقال مشکلات و رساندن صدای جامعه و بیماران به مسئولان هستند.

مراقب کانال‌های نامعتبر طب سنتی باشید

ذبیحی با اشاره به تبلیغ فعالیت برخی افراد در حوزه طب سنتی و ایرانی در رسانه‌ها و توسط برخی خبرنگاران گفت: از خبرنگاران درخواست داریم موضوعاتی که مداخله در درمان است را قبل از انتشار با شبکه بهداشت و درمان هماهنگ کنند. طب سنتی مکمل طب جدید است ولی برخی افراد سوجو تبلیغاتی می‌کنند که این موضوع را خدشه دار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر انواع و اقسام اطلاعات ضد و نقیض درباره علوم پزشکی به خصوص طب ایرانی و سنتی در فضای مجازی منتشر می‌شود که بسیاری از آن‌ها هیچ منبع و سندی حتی در کتب طب سنتی ندارند. از مردم می‌خواهیم هیچ مطلبی را بدون اطلاع از منبع آن به راحتی قبول نکنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به اینکه بسیاری از این گروه‌ها با زیر سوال بردن و تهمت زدن به پزشکان، مردم را به سمت خود جلب می‌کنند، گفت: گزارش‌های مختلفی از انواع مشکلات، دریافت‌های نامتعارف و زیاد و تاخیر در درمان از طرف مردمی که فریب این گروه‌ها را خورده‌اند وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha