• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403052517095
  • خبرنگار : 50455

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قم خبرداد

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم در ایام اربعین/ امکان جذب ناوگان از استان‌های همجوار

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم در ایام اربعین/ امکان جذب ناوگان از استان‌های همجوار

ایسنا/قم معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قم با توجه به پیش فروش بلیط‌ها در صورت نیاز امکان جذب ناوگان از استان‌های همجوار از جمله استان مرکزی، تهران، البرز و اصفهان وجود دارد.

علیرضا اسدی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تامین و برنامه ریزی ناوگان، اعزام و عرضه بلیط مهم ترین برنامه‌های سازمان حمل و نقل راهداری و جاده ایام اربعین است.

وی تامین ایمنی را از دیگر اقدامات راهداری دانست و گفت: وسیله نقلیه عمومی قبل از خروج و تحویل اسناد حمل از پایانه‌ها، توسط مدیران فنی به لحاظ تجهیزات ایمنی و فنی، سیستم خنک کننده و عاج لاستیک‌ها کنترل می‌شوند.

اسدی بیان کرد: ایمنی خودروها در دو مرحله، هنگام خروج از ترمینال و همچنین توسط تیم مستقر در پاسگاه پلیس راه‌ها از جمله قم_تهران، قم _سلفچگان کنترل خواهد شد.

وی افزود: در این ایام حدود ۷۰ تا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس فعالیت می‌کنند؛ با توجه به پیش فروش بلیط‌ها در صورت نیاز امکان جذب ناوگان از استان‌های همجوار از جمله استان مرکزی، تهران، البرز و اصفهان وجود دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قم اظهار کرد: با توجه به خرید بلیط و لیست انتظار، ناوگان مورد نیاز تامین می‌شود و هیچ مسافری وجود نخواهد داشت که نتواند بلیط تهیه کند و همان روز اعزام می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۷۰ تا۹۰ دستگاه اتوبوس اعزام می‌شود، تصریح کرد: اقدامات رفاهی در دو حوزه تامین و تهیه بلیط به صورت اینترنتی و غیر حضوری و توقف ناوگان در مکان مناسب برای استراحت و نماز، حرکت در ساعت مشخص مطابق با ساعت درج شده بر روی بلیط و زمان رسیدن به مقصد در ساعت معین است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قم تاکید کرد: ارائه خدمات رفاهی در پایانه‌ها ازجمله وجود دستگاه کارت خوان، تهویه سالن‌ها و وجود شعب بانک برای تامین ارز مسافرتی از جمله خدمات حمل نقل جاده‌ای و پایانه‌های شهرداری است.

اسدی در پایان بیان کرد: از مردم تقاضا داریم با برنامه ریزی سفر کنند و حتما پیش خرید بلیط را انجام دهند و به هیچ عنوان از دفاتر داخل شهر اقدام به خرید بلیط نداشته باشند، به علت اینکه خارج از چارچوب بوده و ممکن است ناوگانی برای آن تامین نشده باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha