• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403052517056
  • خبرنگار : 50444

رئیس کل دادگستری استان مطرح کرد

احقاق حق و اجرای عدالت در دستگاه قضایی خراسان شمالی با همکاری رسانه‌ها

احقاق حق و اجرای عدالت در دستگاه قضایی خراسان شمالی با همکاری رسانه‌ها

ایسنا/خراسان شمالی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بر احقاق حق و اجرای عدالت در دستگاه قضایی استان با همراهی و همکاری رسانه‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی زاده در جمع فعالان خبری حوزه دادگستری در ۲۵ مرداد ماه اظهار کرد: شما خبرنگاران و روزنامه نگاران، مشکلات مردم را مطالبه می‌کنید و این کار، جایگاه ارزشمندی دارد.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال احقاق حق و اجرای عدالت هستیم و در این مسیر به همراهی رسانه ها نیازمندیم، افزود: تحقق مسئولیت اجتماعی خبرنگاران در قبال باورها و اعتقادات مردم و ارزش‌ها و اخلاق اجتماعی و مهم‌تر از همه منافع ملی، جز با درک دقیق مسئولانه و هوشمندانه از مسائل و مشکلات کشور و استان، ارتقاء سواد رسانه‌ای و مقابله با تحریف واقعیت‌ها میسر نمی‌شود. 

براتی زاده ادامه داد: صداقت امید آفرینی اعتمادزایی رعایت عدل و انصاف می‌تواند موفقیت یک رسانه و خبرنگار را در مسیر تحقق اهداف متعالی و انجام رسالت خطیر خبرنگاری تضمین کند.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی زمینه رشد و بالندگی پندارهای اجتماعی را به شایستگی فراهم می‌سازد که نشان دهنده اهمیت فعالیت خبرنگاران به عنوان نماینده افکار عمومی است. 

مقام عالی قضایی استان، پشتیبانی و حمایت همه جانبه و در عین حال منطبق با ظرفیت‌های قانونی از واحدهای تولیدی را از جمله اولویت‌های بسیار مهم دستگاه قضایی برشمرد و خاطرنشان کرد: احیاء و جلوگیری از تعطیلی ۲۸ واحد تولیدی طی سال گذشته نشان دهنده اهتمام و عزم جدی و راسخ دستگاه قضایی به منظور اجرایی کردن بایسته‌های شعار سال و تحقق شایسته رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ریاست قوه قضائیه است و به فضل الهی همین مسیر ارزشمند در سال جاری همچنان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha