• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403052516995
  • خبرنگار : 50141

فرماندار خوی:

زیرساخت های ورزشی خوی ارتقا یابد

زیرساخت های ورزشی خوی ارتقا یابد

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار خوی گفت: ضروری است توانمندی‌های ورزشی شهرستان خوی ارتقاء داده شود و برای اینکار نیاز به استفاده علاقمندان و نخبگان و متخصصین ورزشی است.

کریم علی نژاد ۲۵ مرداد ماه در جلسه شورای ورزشی شهرستان خوی که با حضور هیئت‌های ورزشی برگزار شد، با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی از ورود به حواشی‌های کاذب و احیانا سیاسی خودداری نموده و در مسیر ورزش تمام تلاش خودش را بکار گیرند، خواستار حل مشکلات زیر ساختی ورزش خوی شد و گفت: با تمام توان در خدمت ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی برای تکمیل زیرساخت‌ها و اقتصاد ورزشی خوی هستیم.

فرماندار خوی، ظرفیت‌های ورزشی خوی را در بخش نوجوانان و جوانان و پیشکسوتان ورزشی بی بدیل عنوان کرد و گفت: شهرستان خوی بعد از ارومیه دومین شهر ورزشی استان است و به همین خاطر ضروری است که ورزش خوی را به دور از حواشی‌ها پیش ببریم.

وی خواستار توجه جدی اداره ورزش و جوانان به ورزش قهرمانی و سرمایه گذاری روی نوجوانان و جوانان‌ و ارتقای زیرساخت‌های ورزشی خوی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوی نیز در این جلسه با بیان اینکه عمومی کردن ورزش از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان است، تصریح کرد: برای رشد و شکوفایی ورزش نیاز به همکاری و کمک تمام ادارات داریم تا بتوانیم هیئت‌های ورزشی در بخش‌های مختلف را راه‌اندازی کنیم.

علی اکبرلو ادامه داد: در برگزاری مسابقات ورزشی، اماکن ورزشی سایر دستگاه‌ها در اختیار اداره ورزش قرار گیرد.

وی نبود خوابگاه ورزشی را از مشکلات عمده ورزش شهرستان عنوان کرد و گفت: برگزاری تورنمت‌ها و مسابقات ملی می‌تواند سطح ورزش خوی را ارتقاء دهد.

علی اکبرلو، خواستار راه اندازی مسابقات ورزشی ادارات شد و گفت: تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان مطالبه اصلی ورزشکاران خوی است. 

در ادامه این جلسه هیات‌های ورزشی به بیان مسائل و مشکلات خودشان پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha