• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403052516974
  • خبرنگار : 50163

شهردار صائین‌قلعه:

بودجه فعلی شهرداری «صائین قلعه» جوابگوی نیاز شهر نیست

بودجه فعلی شهرداری «صائین قلعه» جوابگوی نیاز شهر نیست

ایسنا/زنجان شهردار صائین‌قلعه گفت: این شهر قطب ترابری کشور محسوب می‌شود لذا با توجه به همین موضوع و همچنین معرفی این ظرفیت یکی از میادین شهر صائین‌قلعه به نام کامیون‌داران نام‌گذاری خواهد شد.

محمدرضا احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری صائین‌قلعه، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی زنجیروار به هم متصل هستند و یکی از اولویت‌هایی که در اجرای پروژه‌ها دنبال می‌شود کاربردی بودن پروژه‌ها و نیاز سنجی است.

وی با اشاره به اینکه از زمان تحویل شهرداری از ۶۸ میلیارد تومان بودجه ۱۸ میلیارد تومان آن محقق شده است، گفت: همه سعی خود را خواهیم کرد که قبل از شروع فصل بارندگی کارهای در دست اجرا را به اتمام برسانیم.

احمدپور به بستن قرارداد پروژه جدول‌گذاری نیز اشاره کرد و گفت: بزرگترین قرارداد عمرانی شهرداری صائین‌قلعه به مبلغ بیش از ۵۰ میلیارد ریال در شهرداری صائین‌قلعه به اجرا رسید. برای اجرای این پروژه با برگزاری مناقصه از طریق سامانه ستاد تدارکات دولت پیمانکار بزرگترین پروژه جدول‌گذاری معابر و خیابان‌های سطح شهر صائین‌قلعه بسته شده و از روز گذشته مشغول به فعالیت است.

وی با اشاره به ارزش ریالی پروژه جدول‌گذاری، گفت: ارزش ریالی این پروژه بیش از ۵۰ میلیارد بود که برنده این مناقصه یکی از پیمانکاران جوان و با انگیزه شهر صائین‌قلعه است. 

او با توضیح اینکه کل شهر صائین‌قلعه نیاز به جدول‌گذاری دارد، تصریح کرد: اصلاح انهار نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد زیرا شیب‌گذاری در بسیاری از مناطق شهر رعایت نشده که همین موضوع سبب بروز مشکلات در بسیاری از مواقع و به ویژه در ایام بارندگی‌ها می‌شود.

شهردار صائین‌قلعه با یادآوری اینکه این شهر نیاز به پروژه‌های عمرانی متعدد دارد که با توجه به همین موضوع با جدیت به دنبال رفع کمبودها هستیم، یادآور شد: علی‌رغم نیاز صائین‌قلعه به انجام کار بیشتر و وجود برخی مشکلات با بودجه‌های فعلی امکان انجام بسیاری از پروژه‌ها وجود ندارد و جوابگوی نیاز شهر نیست با این حل در راستای حل مشکلات شهری از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha