• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403052416870
  • خبرنگار : 30147

مدیر آموزش و پرورش کلات مطرح کرد:

عدالت در توزیع امکانات آموزشی جدی گرفته شود

عدالت در توزیع امکانات آموزشی جدی گرفته شود

ایسنا/خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش کلات گفت: عدالت در توزیع امکانات آموزشی باید جدی گرفته شود و هیچ فرقی بین مدارس و مناطق نیست.

رمضان پروانه در حاشیه نشست با معاونین در گفت و گو با ایسنا با تأکید بر اینکه باید فرصت‌هایی که در اختیار ما قرار دارد را مغتنم بشماریم و در راستای خدمت به مردم تمام تلاش را بکار گیریم، نظم در امور را حائز اهمیت دانست و افزود: اخلاق و اخلاق‌مداری باید سرلوحه کارهای ما باشید و با دیگران به خصوص دانش آموزان برخورد مناسب داشته باشیم.

وی از تحصیل ۷۶۷۰ دانش‌آموز در ۱۴۵ واحد آموزشی خبر داد و افزود: مهم‌ترین پروژه در طول تابستان «پروژه مهر» است که همه حوزه‌ها درگیر آن هستند و امیدواریم بتوانیم همچون سنوات گذشته این فرایند را به پایان رسانده و در «روز اول مهر، درس اول» را آغاز نماییم.

مدیر آموزش و پرورش کلات افزود: در این نشست تأکید شد که تکریم ارباب رجوع را مد نظر داشته باشیم، هر ارباب رجوعی که به ما مراجعه می‌نماید ولی نعمت ماست و به همان صورتی که هست بپذیریم و سعی نماییم اگر مشکلی دارد حل و اقناع سازی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انتخاب و انتصاب مدیران، صدور ابلاغ‌ها، بهسازی و شاداب سازی مدارس، سازماندهی نیروی انسانی، کلاس‌بندی مدارس و ... از موضوعات پروژه مهر هستند، بیان کرد: تغییر دولت‌ها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و هر انتخابی، انتخاب مردم است.

مدیر آموزش و پرورش کلات افزود: توفیق دولت‌ها توفیق همه‌ی مردم است و تا روزی که مسئولیت داریم باید بکوشیم که در راستای سیاست‌های نظام و دولت گام برداریم. در همین راستا همچنین باید حفظ‌ حرمت‌ها را مد نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه قبل از بازگشایی مدارس نشست مدیران مدارس را به صورت تخصصی خواهیم داشت و به صورت جداگانه در هر مقطعی برگزار می‌شود، افزود: همکاران نسبت به انجام مسائل مذهبی، دینی، مناسبت‌های ملی و ... اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات بیان کرد: عدالت در توزیع امکانات باید جدی گرفته شود؛ اگر تجهیزات و امکاناتی تخصیص داده می‌شود به صورت عادلانه و در حد نیاز در بین همه‌ی آموزشگاه‌های شهرستان (شهری و روستایی) توزیع شود.

وی در ادامه به کسب توفیقات به دست آمده اشاره و ضمن تبریک مقام‌های کسب شده طی چند روز گذشته توسط همکاران و دانش آموزان در سطح کشور و استان افزود: توفیقات خوبی در عرصه‌های مختلف توسط دانش آموزان و همکاران در طول سال تحصیلی کسب شده که حاصل تلاش همه‌ی همکاران است.

پروانه نظارت بر زیر مجموعه را توسط مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: معاونین نسبت به نظارت به زیر مجموعه‌های خود برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا چنانچه مورد خاصی وجود داشت به موقع رفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha