• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052416808
  • منبع : بازار

رویکرد بینش‌مدارانه بیمارستان نیکان در حوزه برندینگ

رویکرد بینش‌مدارانه بیمارستان نیکان در حوزه برندینگ

بیمارستان نیکان با تمرکز بر توریسم سلامت و رویکردهای متفاوت به عنوان اولین بیمارستان خلاقِ ایران به صورت کاملا حرفه‌ای و هدفمند وارد حوزه برندینگ شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان نیکان، محمدمهدی عزیزمحمدی، مدیر برندینگ بیمارستان نیکان، در حاشیه همایش بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH 2024) اعلام کرد که این بیمارستان در حوزه گردشگری بین‌المللی سلامت، با رویکردی متفاوت، تلاش در جذب توریست‌های درمانی بین‌المللی دارد. وی تأکید کرد که واحد برندینگ بیمارستان نیکان تلاش می‌کند تا در این زمینه رویکردهای خلاقانه‌تری اتخاذ کند.

وی افزود: «تا به امروز هیچ بیمارستانی در ایران از منظر بینشی و رفتاری وارد حوزه برندینگ نشده است و ما به عنوان اولین بیمارستان، این رویکرد بینش‌مدارانه را در حوزه برندینگ پیاده کرده‌ایم و سعی داریم در آینده با طراحی تجربه مشتری متفاوت و گیمیفیکیشن‌های متناسب با فضای پیشگیری و درمان فرآیند درمانی مراجعینمان‌ را بهبود ببخشیم»

رویکرد بینش‌مدارانه بیمارستان نیکان در حوزه برندینگ

عزیزمحمدی در خصوص توریسم درمانی در ایران گفت: « در حوزه درمان، کشور ما به شدت کامل است؛ چه از لحاظ تجهیزات و چه از لحاظ پزشکان متخصص. اما مشکلاتی وجود دارد که بخشی از آن‌ها مربوط به حوزه بیمارستانی نیست، بلکه بیشتر ناشی از گفتمان‌ در سیاست‌های داخلی و خارجی است. اگر این مشکلات تسهیل شوند و ما بتوانیم بیماران مختلف را از کشورهای دیگر به راحتی وارد ایران کنیم، این موضوع سه دستاورد مهم برای ما خواهد داشت؛ دستاوردهای مالی در حوزه‌های درمانی و غیر درمانی و دیگری معرفی سطح تخصص و کیفیت ایران در حوزه سلامت و همچنین نمایش زیبایی‌ها و جذابیت‌های ایران که به شکل غیر مستقیم، بر پویایی فرهنگی ما تاثیر مثبت خواهد داشت.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: «تسهیل فرایندهای ورود بیماران به ایران از طریق سیاست‌های داخلی و خارجی، به ویژه در ارتباط موثر با سفارتخانه‌ها، می‌تواند به ما کمک کند تا در این حوزه قدرتمندتر عمل کنیم. هرچه در این زمینه قوی‌تر شویم، رشد کشور عزیزمان بیشتر خواهد شد و معرفی بهتری از ایران به دنیا ارائه خواهد شد، نه فقط در حوزه گردشگری سلامت بلکه در تمامی حوزه‌ها.»

عزیزمحمدی با اشاره به پتانسیل‌های کشور در حوزه‌های مختلف گفت: «ایران کشوری با پتانسیل‌های درمانی بسیار قوی است. ما همواره همایش‌های بین‌المللی حوزه سلامت و درمان برگزار کرده‌ایم، اما نتوانسته‌ایم به‌اندازه شأن و ظرفیت خود، از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم. ما پرچمدار حوزه‌هایی مانند سلول‌های بنیادی و درمان‌ سرطان، زیبایی و …  در خاورمیانه و احتمالا جهان هستیم. شرکت در سمپوزیوم‌های بین‌المللی توسط اساتید و پزشکان ما بخشی از برندینگ علمی سیستم درمانی ما خواهد بود، سیستمی که باید در عرصه بین‌المللی پررنگ‌تر حضور داشته باشد.»

مشاور مدیر عامل و مدیر برندینگ بیمارستان نیکان همچنین اظهار داشت: «ما تمایل داریم که در شهرهای دیگری مانند اصفهان، شیراز، تبریز و حتی خارج از ایران، مانند ترکیه یا دبی، شعبه‌هایی ایجاد کنیم، اما به دلیل برخی محدودیت‌ها، این کار هنوز محقق نشده است و امیدواریم به زودی بتوانیم نیکان عزیزمان را به وسعت ایران گسترش دهیم.»

در پایان، عزیزمحمدی با تشکر از دکتر تابش، مدیرعامل هلدینگ بیمارستان‌های نیکان، دکتر تقدیر، قائم مقام مدیر عامل و مدیر بیمارستان نیکان اقدسیه، دکتر رامندی، مدیریت بیمارستان نیکان سپید و دکتر سروش، مدیریت بیمارستان غرب، تأکید کرد: «ما در بیمارستان نیکان با حضور افراد متخصص در علم پزشکی و کادر آکادمیک پرستاری و درمانی، بهترین خدمات را به بیماران ارائه می‌دهیم و تمام تلاشمان بر این است که در ذهن مراجعینی که مهمان نیکان هستند، خاطره‌ای خوش به جای بگذاریم. نیکان قرار است جایی در ستایش زندگی باشد. ما در نیکان همه شما را دوست داریم ولی مشتاق دیدنتان، جز به شادی و سلامتی نیستیم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha