• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052416799
  • منبع : بازار

خرید موتور برق با شرایط ویژه

خرید موتور برق با شرایط ویژه

آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته‌ اید که قطعی برق، زندگی روزمره یا کسب‌ و کارتان را مختل کند؟ شاید در یک روز داغ تابستانی، کولر و یخچال شما از کار بیفتد یا در یک شب سرد زمستانی، سیستم گرمایشی خانه‌ تان خاموش شود.

به گزارش ایسنا به نقل از موتور برق دات کام، برای مشاهده انواع موتور برق بنزینی، دیزلی ، سایلنت از این صفحه دیدن فرمایید. برای دریافت مشاوره فنی با شماره های ذیل تماس بگیرید.

شماره تماس : ۰۹۱۲۰۷۸۸۴۹۶      شماره تماس : ۰۹۱۹۸۰۷۸۰۹۲

حتی ممکن است فروشگاه یا دفتر کارتان به دلیل قطعی برق، فعالیت‌ های خود را متوقف کند و خسارت سنگینی را تجربه کنید. این لحظات ناخوشایند به راحتی با داشتن یک موتور برق قابل اعتماد، از بین خواهند رفت و شما دیگر با این مشکل مواجه نخواهید شد.

مزایای داشتن موتور برق

۱. تامین انرژی در زمان قطعی برق:

موتور برق به شما این امکان را می‌ دهد که در مواقع اضطراری و قطعی برق، بدون هیچ نگرانی همچنان به استفاده از وسایل برقی خود ادامه دهید.

۲. حفظ امنیت و راحتی:

در شرایط اضطراری مانند طوفان‌ها یا حوادث طبیعی، موتور برق می‌ تواند منبع انرژی پایدار برای شما و خانواده‌تان باشد، که از خاموشی خانه و خطرات ناشی از آن جلوگیری می‌ کند.

۳. پشتیبانی از کسب‌ وکارها:

برای کسب‌ وکارها، داشتن یک موتور برق می‌ تواند از توقف کارها و ضررهای مالی جلوگیری کند. مثلاً فروشگاه‌ها می‌ توانند یخچال‌ها و سیستم‌ های امنیتی خود را همچنان روشن نگه دارند.

۴. استفاده در فعالیت‌های خارج از منزل:

اگر به کمپینگ یا سفرهای خارج از شهر علاقه‌ مند هستید، موتور برق می‌ تواند منبع انرژی قابل حمل و مطمئنی برای روشنایی، پخت و پز و شارژ دستگاه‌های الکترونیکی شما باشد.

۵. اقتصادی و مقرون به صرفه:

برخلاف تصورات عمومی، موتور برق های مدرن با مصرف سوخت کم و بازدهی بالا، می‌ توانند یک سرمایه‌ گذاری اقتصادی و مقرون به صرفه باشند.

پیشنهادات ما

یکی از برندهای مطرح در زمینه موتور برق، برند لانسین است که شما با خیال راحت و بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید از موتور برق های آن استفاده کرده و نگران کیفیت و قدرت آنها نباشید. موتور برق ۱۰۰۰۰ لانسین یکی از تولیدی های این‌ کمپانی است که بسیار قدرتمند بوده و از آن می توان برای مصارف صنعتی مثل جوشکاری استفاده کرد. وزن دستگاه حدود ۸۸ کیلوگرم است که به وسیله چرخ و دسته به راحتی قابل جابجایی می باشد. این موتور برق به صورت هندلی و استارتی راه اندازی می شود و به مدت ۱۰ الی ۱۳ ساعت به صورت مداوم قابل استفاده است.

خرید موتور برق با شرایط ویژه

حال اگر شما به دنبال موتور برق اقتصادی هستید قطعا پیشنهاد ما به شما کمپانی دنیز است که با تولید موتور برق های اقتصادی توجه خیلی از خریداران را به خود جلب کرده است. موتور برق zsp۱۲۰۰۰ یکی از تولیدی های این کمپانی بوده که دارای توان ۸.۵ کیلو وات بوده و به صورت هندلی، استارتی راه اندازی می شود.این موتور برق دارای نمایشگر عقربه ای، تثبیت کننده ولتاژ، سنسور سطح روغن و … می باشد.

خرید با کیفیت ترین موتور برق ها

با توجه به موارد بالا می توان نتیجه گرفت چه برای مصارف صنعتی و ‌چه خانگی داشتن یک موتور برق با کیفیت ضروری است. ما در مجموعه خود دارای انواع موتور برق ها در توان های مختلف از برندهای متفاوت هستیم که شما با توجه به نوع مصرف و بودجه خود می توانید مدل مورد نظرتان را خریداری نمایید. با خرید یک موتور برق با کیفیت با بی برقی و مشکلات آن خداحافظی کنید.

شماره تماس : ۰۹۱۲۰۷۸۸۴۹۶  شماره تماس : ۰۹۱۹۸۰۷۸۰۹۲

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۱۴

سلام پس چرا شرایط خرید موتور برق را ننوشته این

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۲۲

قیمت این موتور برق چقده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۳:۴۶

سلام قیمت چنده شرایطشم لطف کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۰۱

شما تیتر شرایط عالی میزنی.ولی از شرایطش حرفی نمی‌زنیم.معلومه کارش درسته

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۲۱

قیمت وشرایط رو بگید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۳۹

قیمت را درج کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۴۲

سلام قیمت و آدرس و شرایط خرید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۷:۴۴

باسلام قیمت وشرایط را برای ما بگویید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۶:۰۸

سلام چرا قیمت وشرایطش را ننوشته

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۰۰:۱۴

سلام لطفاً قیمت انواع موتور برق های بنزینی و دیزلی بفرمائید که هرکس در حد و توان خودش خریداری کند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۰۷

لطفا قیمت هم بدهید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۲۰:۴۲

قیمت ها را ننوشتی