• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052416783
  • منبع : بازار

ژاپن، آفریقای جنوبی و برزیل؛ ۳ مقصد پرطرفدار بین ایرانی‌ها

ژاپن، آفریقای جنوبی و برزیل؛ ۳ مقصد پرطرفدار بین ایرانی‌ها

در سال‌های اخیر، غیر از کشورهایی نظیر ترکیه، امارات، مالزی، تایلند و بعضی کشورهای اروپایی نظیر فرانسه، اسپانیا و ایتالیا، کشورهای دیگری توانسته‌اند جای خود را در بازار گردشگری ایران باز کنند و متقاضیان فراوانی دارند. سنگاپور، سریلانکا، مالدیو، بالی، ویتنام و کوبا از جمله مقاصدی هستند که به انتخاب مسافران برای سفر اضافه شده‌اند اما در حال حاضر، سه تور برزیل، آفریقای جنوبی و ژاپن بیشترین جذابیت را برای مخاطبان پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از آژانس مسافرتی ایوار، در ادامه نگاهی به این سه مقصد جذاب خواهیم داشت.

تور ژاپن

تور ژاپن همیشه جزو انتخاب‌های مسافران بوده است اما با روند تسهیل روادید برای ایرانیان، در حال حاضر اجرای تورهای ژاپن قوت بیشتری گرفته است. بازدید از شهرهایی نظیر توکیو، کیوتو، کوبه، نارا و اوساکا برنامه‌ی ثابت اکثر تورهای ژاپن است. آداب و رسوم جذاب، ترکیب مدرنیته و سنت، مراکز خرید بسیار مدرن، غذاهایی با طعم جدید و تجربه‌هایی خاص مانند سوار شدن بر سریع‌ترین قطار بین شهری از دلایل جذابیت تورهای ژاپن است. علاوه‌بر تور ژاپن، بسیاری از آژانس‌های مسافرتی نظیر ایوار، تورهای ترکیبی کره و ژاپن را نیز برای همسفران خود برنامه‌ریزی کرده‌اند. در حال حاضر برای پاییز و زمستان، قیمت تور ژاپن از ۶۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۳۵۹۰ دلار برای هر نفر در اتاق دو تخته آغاز می‌شود.

علاوه بر اصل پاسپورت به همراه امضا با داشتن اعتبار حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود و ۲ صفحه سفید، در دست داشتن پاسپورت‌های قبلی نیز الزامی است. همچنین ۲ قطعه عکس ۳.۵×۴.۵ رنگی همراه با زمینه تمام سفید که رخ کاملا از روبه‌رو واضح باشد نیز ضروری است. اصل شناسنامه به همراه ترجمه آن، اصل سند مالکیت، ارائه گردش حساب بانکی در بازه زمانی ۳ ماهه با مهر و امضا رسمی بانک به زبان انگلیسی، زمان ارائه گواهی حساب بانکی که حداکثر باید ۵ روز قبل‌تر از تاریخی باشد که به سفارت ارائه می‌شود، گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی و گردش ۳ ماهه سود از طرف بانک با مهر و امضا رسمی و حداقل موجودی حساب سپرده ۱۰۰ میلیون تومانی برای هر نفر از دیگر مدارک مورد نیاز برای تور ده روزه ژاپن است.

تور آفریقای جنوبی

طبیعت بی‌نظیر در کنار تاریخ متفاوت، تور آفریقای جنوبی را به یکی از محبوب‌ترین تورهای خارجی تبدیل کرده است. در میان کل کشورهای قاره آفریقا، کشور آفریقای جنوبی پیشرفته‌ترین کشور محسوب می‌شود و سطح رفاهی قابل توجهی دارد. هتل‌های ۵ ستاره در شهرهای با کیفیتی نظیر کیپ تاون که در بسیاری از نظرسنجی‌های جهانی بین ۱۰ شهر زیبای دنیا جای گرفته، باعث شده تا مسافران بیش از پیش به این کشور سفر کنند. آشنایی با اقوام آفریقایی و سافاری در جنگل‌های بکر از دیگر دلایل انتخاب تور آفریقای جنوبی است. در حال حاضر برای پاییز و زمستان قیمت تور آفریقای جنوبی از ۵۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۲۹۹۰ دلار به ازای هر نفر در اتاق دو تخته آغاز می‌شود.

آفریقای جنوبی از بهترین کشورهای دنیا بوده که دارای اقلیم متفاوتی است؛ بنابراین در هر فصلی می‌توان به آن سفر کرد. این کشور از نظر فصلی با ایران متفاوت بوده و فصل‌های آن یکسان نیست؛ به طوری که تابستان ایران مصادف با زمستان آفریقای جنوبی، پاییز ایران مصادف با بهار و به همین ترتیب فصل‌های بهار و زمستان ایران مصادف با پاییز و تابستان آفریقای جنوبی است. به طور کلی بهمن تا فروردین، بهترین زمان سفر با تور آفریقای جنوبی است؛ چراکه بهترین آب و هوا را دارد و کاملا معتدل است. در مقابل، افرادی که قصد بازدید از حیات وحش دارند، باید از اردیبهشت تا شهریور برای سفر به آفریقای جنوبی آماده شوند.

ژاپن، آفریقای جنوبی و برزیل؛ ۳ مقصد پرطرفدار بین ایرانی‌ها

تور برزیل

ساحل‌های منحصر به فرد و طبیعت بی‌نظیر و نمادهایی مانند مجسمه مسیح شهر ریو که آوازه‌ی جهانی دارد، برزیل را به یکی از جذاب‌ترین مقاصد خارجی تبدیل کرده است. با توجه به آب و هوا، تور برزیل معمولا در نیمه دوم سال و تعطیلات نوروز اجرا می‌شود. بازدید از سه شهر اصلی سائوپائولو، ریودوژانیرو و ایگواسو باعث شده تا این کشور به انتخاب بسیاری از مسافران بدل شود. در پاییز و زمستان قیمت تور برزیل از ۳۵۹۰ دلار + هزینه پرواز به ازای هر نفر بزرگسال در اتاق دو تخته آغاز می‌شود.

آبشارهای ایگواسو یکی از بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین مجموعه آبشارهای جهان است که در مرز بین برزیل و آرژانتین قرار دارد. این مجموعه شامل حدود ۲۷۵ آبشار مختلف است که در یک مسیر حدود ۲.۷ کیلومتری گسترده شده‌اند. بلندترین و معروف‌ترین بخش این مجموعه «گلوگاه شیطان» (Garganta del Diablo) است. مسیرهای پیاده‌روی در هر دو سمت آرژانتین و برزیل به بازدیدکنندگان امکان می‌دهند تا از زاویه‌های مختلف آبشارها را مشاهده کنند.

ژاپن، آفریقای جنوبی و برزیل؛ ۳ مقصد پرطرفدار بین ایرانی‌ها

با ایوار رویاهایتان را سفر کنید

شهرت آژانس مسافرتی ایوار بیشتر به واسطه تورهای اروپا است اما سایر تورهای خاص خارجی توسط تیم ایوار برنامه‌ریزی و در طول سال اجرا می‌گردد. با مراجعه به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com می‌توانید به فهرست تورهای موجود در هر فصل همراه با جدول کامل قیمتی، خدمات، جدول پروازی، درجه هتل، برنامه سفر و دیدگاه مسافران قبلی دسترسی داشته باشید. همچنین در صورت مشاوره سفر می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۱۰۰ تماس گرفته و با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha