• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052416747
  • خبرنگار : 50490

فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد

کشف ۳۸۲ کیلو مواد مخدر در مازندران

کشف ۳۸۲ کیلو مواد مخدر در مازندران

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف  ۳۸۲کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری ۳۲ سوداگر مرگ در پی اجرای طرح« آرامش ۳ » خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای برخورد با سوداگران مرگ و جمع آوری معتادان متجاهر، اجرای طرح آرامش ۳ را با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن جرم خیز و آلوده به مواد مخدر در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و هماهنگی با مراجع قضایی ۳۲ قاچاقچی حرفه‌ای و ۲۷۵ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف ۳۸۲ کیلوگرم انواع مواد صنعتی و سنتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ۴۲۵ معتاد متجاهر و ۸۶۶ معتاد را  دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد  تحویل دادند.  

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی، اعتیاد به مواد مخدر را یکی از آسیب های جدی و مولد آسیب های اجتماعی مثل طلاق، بیکاری، فرار از منزل، ولگردی، ارتکاب به جرائمی مثل نزاع و درگیری، قتل ، سرقت ، و کارتن خوابی و غیره دانست و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت سوداگران در عرصه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا با حضور در مقرهای انتظامی به همکارانمان اطلاع دهند.

جمع آوری ۱۸۹ معتاد متجاهر وکشف ۱۰کیلو گرم مواد مخدر در نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از اجرای طرح آرامش وجمع آوری ۱۸۹معتاد متجاهر و دستگیری ۵ خرده فروش مواد افیونی و کشف ۱۰کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ احمد امینی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح تشدید فعالیت های انتظامی و جمع آوری معتادان پرخطر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط مأموران انتظامی به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران و شناسایی اماکن جرم خیز و آلوده به مواد مخدر، افزود: طی عملیات های انجام شده ۵ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۱۸۹معتاد متجاهر نیز از سطح شهر ستان نور جمع آوری شدند.

سرهنگ امینی بیان کرد: ماموران در راستای اجرای این طرح از دستگیر شدگان ۱۰کیلو گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی نور در پایان تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت.

کشف ۷ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک درسوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۷ کیلو و ۹۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک خبر داد.

سرهنگ سعید مهدوی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی و پخش مواد مخدر توسط ۲ عامل افیونی،  بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی متهمان را در حال جابجایی مواد مخدر شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه خودروی آنان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به دستگیری موفقیت آمیز متهم،تصریح کرد : ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی سواری توقیف شده، ۷  کیلو و ۹۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سرهنگ مهدوی ادامه داد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز و در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.

عامل تیراندازی منجر به جرح درگلوگاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری یک متهم که با تیراندازی یک جوان را مجروح کرده بود، توسط ماموران پلیس اطلاعات خبر داد.

سرهنگ محمود کلوانی پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح و قدرت نمائی و هنجار شکنی بین ۲ اوباش سطح شهرستان ، ماموران  پلیس اطلاعات بلافاصله به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: ماموران با اخذ دستور مقام قضایی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه و منسجم، وی را کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کلوانی علت و انگیزه عامل تیراندازی را اختلاف و خصومت  شخصی عنوان کرد و افزود: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد وی دارای چند سابقه درگیری و شرارت بوده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و با سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار کنند با واکنش سخت و قانونی ماموران مواجه خواهند شد.

دستگاه‌های استخراج رمز ارز قاچاق در بهشهر از مدار خارج شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۸ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ علی اکبر قلی پور در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و همکاری ماموران اداره برق یک محل فعالیت دستگاههای رمز ارز را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل مذکور تعداد ۸ دستگاه استخراج رمز ارز و تعداد ۲۰ عدد از لوازم جانبی آن را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر بیان کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و  به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی و یا از طریق سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی اعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha