• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403052416710
  • خبرنگار : 50552

از دستگیری زوج سارق تا غرق شدن پدر و پسر در استخر کشاورزی در قزوین

از دستگیری زوج سارق تا غرق شدن پدر و پسر در استخر کشاورزی در قزوین

ایسنا/قزوین پلیس قزوین از دستگیری زوج سارق خودرو، کشف پرونده برداشت غیرمجاز از حساب یکی از شهروندان به بهانه دریافت بسته معیشتی و غرق شدن یک پدر و پسر در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد. 

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ امیرحسام عزیزی، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان قزوین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی صحنه‌های سرقت از سوی کارآگاهان پلیس، سرانجام  یک زن و شوهر سابقه‌دار که در این سرقت‌ها نقش داشتند، شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین عنوان کرد: مأموران طی یک عملیات حرفه‌ای و با استفاده از سرنخ‌های به‌دست آمده  هر ۲ سارق را دستگیر کردند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۳ دستگاه خودروی سرقتی و مقدار زیادی اموال و قطعات سرقتی از خودروها کشف شد.

وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ضمن اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه و طی تحقیقات گسترده پلیسی ۳ مالخر را نیز شناسایی و دستگیر کردند، یادآور شد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

بسته معیشتی برای شهروند قزوینی ۳۵۰ میلیون ریال آب خورد

سرهنگ محمدعلی فرهودی، رئیس پلیس فتای استان قزوین اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع برداشت غیرقانونی از حساب بانکی یکی از شهروندان قزوینی به پلیس فتا، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با جرائم سایبری استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان کرد با وارد شدن به لینک پیامکی که در خصوص دریافت بسته معیشتی دولت دریافت کرده، مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت شده است.

رئیس پلیس فتای استان قزوین تأکید کرد: با اقدام به موقع مأموران، حسابی که وجه برداشتی به آن واریز شده بود مسدود و تمامی مبلغ پیش از جابه‌جایی یا خرید، به حساب شاکی عودت داده شد.

وی تصریح کرد: از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود از وارد شدن به لینک‌های ناشناس یا دانلود برنامه از سایت‌های نامعتبر خودداری کنند.

استخر ذخیره آب کشاورزی جان یک پدر و پسر را در تاکستان گرفت

سرهنگ وجیه‌اله عبدی، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن پدر و پسری در یک استخر ذخیره آب کشاورزی در اطراف شهر تاکستان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ امام این شهرستان به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه دریافتند پدر ۴۳ ساله و پسر ۱۴ ساله به منظور شنا به داخل استخر ذخیره آب کشاورزی رفته و به دلایل نامعلومی غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان عنوان کرد: با حضور گروه‌های امداد و نجات و تلاش مأموران انتظامی، اجساد این پسر و پدر از استخر خارج و تحویل سردخانه شد.

عبدی ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه تلخ و دردناک به والدین توصیه کرد مراقب فرزندان خود باشند و از شنا کردن در استخرهای غیرمجاز و کانال‌های آب اکیداً خودداری کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha