• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052416695
  • منبع : بازار

رسانه و جهاد دانشگاهی دو بازوی توانمند برای تولیدکنندگان در استان قزوین باشند

رسانه و جهاد دانشگاهی دو بازوی توانمند برای تولیدکنندگان در استان قزوین باشند

مدیرعامل شرکت غذایی بیدستان گفت: متأسفانه بین دانشگاه و صنعت فاصله افتاده است، آیا دانشگاه ما برای جهش تولید با مشارکت مردم، الگوسازی کرده است؟ لذا از مجموعه جهاد دانشگاهی برای وساطت صنعت و دانشگاه و همچنین از اصحاب رسانه به عنوان حلقه رابط بین مردم و صنعت‌ دست یاری دراز می‌کنیم.


مصطفی کریمی سه‌شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۳ در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تأسیس شرکت بیدستان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۷ مردادماه ۱۳۱۳ شرکت بیدستان متولد شد. این شرکت با بیش از ۹۰ سال قدمت در ۱۳ هکتار مساحت ایجاد شده و دارای بخش‌های تولید الکل، سرکه، سس و انواع مواد ضدعفونی کننده است.

وی با بیان اینکه شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده، یکی از اولویت‌های کاری این شرکت است، افزود: معتقدیم که برای تحقق شعار سال باید یک پیوندی میان صنعت، دانشگاه و رسانه ایجاد شود و تلاقی سالروز تأسیس این شرکت با سالروز تأسیس جهاددانشگاهی و روز خبرنگار، فرصت مناسبی است تا در این خصوص گفتگو کنیم و هم آوا شویم.

کریمی بیان کرد: متأسفانه بین دانشگاه و صنعت فاصله افتاده است، آیا دانشگاه ما برای جهش تولید با مشارکت مردم، الگوسازی کرده است؟ لذا از مجموعه جهاد دانشگاهی برای وساطت صنعت و دانشگاه و همچنین از اصحاب رسانه به عنوان حلقه رابط بین مردم و صنعت‌ دست یاری دراز می‌کنیم.

 وی ادامه داد: مأموریت ما در بیدستان تولید غذای سالم، حلال و پاک است.این شرکت معتبرترین برند تولید سرکه در ایران است و در تولید مواد ضدعفونی کننده با مارک" سپتا تک" در کشور شاخص است که در دوران کرونا خدمات شایانی در تامین نیاز جامعه در مهار ویروس داشت‌.

کریمی خاطرنشان کرد: امروز به دلیل چالش مصرف برق دچار ۲۴ ساعت خاموشی در روزهای شنبه‌ هستیم اما مهم ترین چالش صنعت استان، ناترازی انرژی نیست بلکه روند بوروکراسی‌های اداری و دشواری در تامین اعتبارات مالی از بانک‌ها است.

رسانه و جهاد دانشگاهی دو بازوی توانمند برای تولیدکنندگان در استان قزوین باشند



این صنعتگر عنوان کرد: یک شرکت تولیدی پیش از اینکه به اشتغال فکر کند باید به بهره وری فکر کند. ما نیز موضوعات توسعه ای را در دستور کار داریم. بنا داریم که امسال پروژه استحصال الکل از ذرت را اجرا نماییم که موجب تولید بیشتر و به صرفه محصولات خواهد شد. بالغ بر صد میلیارد تومان هزینه این کار است که نیازمند مساعدت بانک ها است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت بیدستان به کشور عراق صادرات داشته و تلاش می کنیم محصولات با کیفیت خود را به سایر کشورها نیز عرضه کند. در بحث صادرات نیز چالش‌هایی دست و پاگیر تولیدکنندگان است.

مدیرعامل شرکت غذایی بیدستان خاطرنشان کرد: برای تولید و تأمین غذای سالم تمام توان خود را به کار بسته‌ایم تا با رعایت اصول حرفه ای، صداقت، مسئولیت پذیری، وجدان کاری و تلاش بی وقفه به رسالت خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان در راستای مسئولیت اجتماعی خود موظف به تکالیفی هستند، لذا شرکت بیدستان در تلاش است تا بتواند بخشی از دین اجتماعی خود را به شهر بیدستان ادا کند و در این راستا تعامل خوبی با شورای اسلامی و شهردار بیدستان و دیگر نهادهای اجتماعی داریم.

کریمی در ادامه بیان کرد: برداشت بیش از هشت تن گندم در هکتار با فعال ساختن ۱چهار هکتار زمین کشاورزی توسط این شرکت، راه اندازی مجموعه پرورش ماهی، ساخت مجموعه ورزشی در شرکت، ساخت تصفیه خانه و حل مشکلات زیست محیطی، ایجاد سالن جدید بسته بندی سرکه از مهم ترین اقداماتی است که در مدت اخیر انجام شده است.

وی در پایان گفت: شرکت بیدستان به صورت مستقیم برای بیش از ۲۰۰ نفر و با توجه به گستردگی شبکه توزیع، به طور غیرمستقیم برای بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی کرده‌ است.

رسانه و جهاد دانشگاهی دو بازوی توانمند برای تولیدکنندگان در استان قزوین باشند

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha