• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403052416680
  • خبرنگار : 50653

رونمایی از اولین دستگاه خودپرداز میوه در اصفهان

رونمایی از اولین دستگاه خودپرداز میوه در اصفهان

ایسنا/اصفهان نخستین دستگاه خودپرداز میوه که ۱۰۰درصد ایرانی است، به همراه چند پروژه دیگر در حوزه‌های مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در اصفهان به بهره‌برداری رسید. این پروژه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند.

امروز (چهارشنبه ۲۴مردادماه ۱۴۰۳)، سی‌وهشتمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با عنوان «بهره‌برداری از پروژه‌های جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان» در بازار روز کوثر برپا شد.

مهران صفدار، مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان اصفهان در ابتدای این آیین اظهار کرد: تکنولوژی دستگاه خودپرداز میوه با هزینه بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان و ۱۰۰ درصد بومی است؛ زیرا در کشور و توسط شرکتی دانش‌بنیان طراحی و اجرا شده است. تکنولوژی طراحی و ساخت قطعات این دستگاه نیز در اختیار ماست. بسیار خرسندیم که تکنولوژی بومی ایرانی این طرح را در اختیار داریم.

در ادامه این رونمایی، امیرحسین ماه‌آورپور، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان بیان کرد: این پروژه‌ها در راستای اساسنامه سازمان و با هدف بهبود شبکه توزیع کالا و فرآورده‌های کشاورزی اجرا شده است. پروژه نخست، بهره‌برداری از بازار کوثر۱۱ است که مجموعۀ قبلی آن به‌دلیل نداشتن ایمنی لازم تخریب شده بود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بازارهای کوثر در ۱۲ سال گذشته نقشی مهم در تنظیم بازار کالاهای اساسی داشتند. ویژگی اصلی آن‌ها دسترسی آسان و قیمت مناسب این بازارهاست.

او افزود: شورای اسلامی شهر اصفهان باتوجه‌به تجربه موفق بازارهای روز کوثر، مصوبات و تأکیداتی را مبنی بر ایجاد بازار روز میوه در محلات داشته است. سال گذشته چهار بازار روز میوه به بهره‌برداری رسید، امروز نیز سه بازار دیگر با همراهی مناطق افتتاح شد. می‌کوشیم تا در آینده تعداد بازارهای روز میوه را در اصفهغان به ۱۵ بازار برسانیم.

ماه‌آورپور افتتاح دستگاه خودپرداز میوه را خلاق و نو دانست و افزود: این پروژه به‌جز ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، یک گام عملیاتی همسو با سفارش مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است. شهرداری اصفهان این امر را بسیار ارزشمند می‌داند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان یادآور شد: این پروژه‌ها در وضعیتی سخت و با همدلی، تلاش وصف‌ناپذیر و صبوری همه شامل سازمان پیمانکار و بهره‌بردار اجرایی شدند. همچنین شهریور سال ۱۴۰۳ نیز پروژه‌ای را در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان به بهره‌برداری می‌رسانیم.

سپس مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: کارکنان بازارهای روز کوثر به خدمت خوب و درخور شأن مردم اهمیت می‌دهند. نمونه آنچه در سطح کوثر به‌عنوان خدمت رخ می‌دهد، کمتر دیده‌ایم. اگر خوب خدمت ارائه کنیم، اتفاقات و نتایج خوبی هم شاهد خواهیم بود.

او تصریح کرد: در چند روز اخیر، بازدیدی از همین بازار روز کوثر ۱۱ داشتم و با توجه به شرایطی که دیدم، گفتم امکان ندارد این مجموعه تا روز افتتاح آماده شود، اما این اتفاق افتاد. هم‌اکنون با گشایش این مجموعه شعار «ما می‌توانیم» را معنا کردیم.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر در هر حوزه‌ای تصمیم بگیریم و با هم همراه شویم، برآیند روبه‌جلو و افق درخشانی را پیش‌رو خواهیم داشت، ادامه داد: ما منتظر طرح‌های توسعه‌ای بزرگ در این حوزه هستیم. اکنون در ۱۵ منطقه شهری، ۱۴ بازار روز کوثر فعالیت می‌کند که گسترش این مجموعه‌ها با مشارکت مردم اتفاق شایان‌توجهی را رقم زده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۳۳

خیلی عالی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۵۳

عالی چی؟اصلا درموردکارکردوامکاناتش حرفی زده یاعکس یا فیلمی گذاشته که مبگی عالی!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۱۴

اینقدر که در مورد مسائل دیگه توضیح دادی اصلا در خصوص اصل خبر توضیح نمیدی ، دستگاه خود پرداز میوه چیه؟؟ کارش چیه؟؟ کجا نصب شده ؟؟ ...باید در مورد این توضیح بدی نه چیزای دیگه..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۳:۴۳

میدان آزادی ) درواز شیراز جنب خودپرداز سیار شهر

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۵۴

خوب

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۲۲

عکسش کو¿

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۳:۵۰

منم متوجه نشدم که خودپرداز میوه چیه بعد یک نفر نوشته خیلی عالیه چی هست چه کاری انجام میده؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۶:۰۶

بدون انتخاب میوه میخری

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۰۴

ایکاش یه کم درمورد عملکرد خوده دستگاه توضیح میدادند آخه دستگاه خودپرداز میوه چکار میکنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۷:۴۱

لااقل یک تصویری کلیپی هم می گذاشتید مردم هم بیشتر بازدید سایت شما را داشتند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۸:۰۴

خیلی عالی.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۹:۳۸

خیلی مبهم بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۲۳:۵۶

سلام. لطفآ اصل قضیه رو حداقل نشون بدین ویا توضیح بدین ما که دستگاه رو ندیدیم .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۰۰

سال 1340 تو امارات دستگاه خودپرداز نوشابه بود درست پنجاه سه سال پیش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۴۷

آقا سعید ببخشید عزیز میشه ۶۳ سال پیش نه ۵۳ سال ارادتمندم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۴۱

بالاخره که چی یجوری توضیخ بدید که آدم دوزاریش بیافته که این دستگاه قراره چکار بکنه طرز کارش چیه