• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403052416623
  • خبرنگار : 71489

جباری در گفت‌وگو با ایسنا خبر داد

جلسه‌ کمیسیون عمران با وزیر پیشنهادی راه به مرحله سوم کشیده شد/ کمیسیون بنا به همکاری دارد

جلسه‌ کمیسیون عمران با وزیر پیشنهادی راه به مرحله سوم کشیده شد/ کمیسیون بنا به همکاری دارد

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به موکول شدن جمع‌بندی این کمیسیون درباره وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به جلسه سوم اظهار کرد: وزیر پیشنهادی در کمیسیون شرایط خیلی بدی ندارند و کمیسیون بنا دارد که ان‌شاءالله همکاری کند.

احمد جباری در گفت‌وگو با ایسنا به ارائه گزارشی از حضور فرزانه صادق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس پرداخت و گفت: صبح امروز خانم صادق برای دومین مرتبه در جلسه کمیسیون عمران حاضر شد و به ارائه برنامه‌های خود و هم‌چنین پاسخ به پرسش‌های اعضای کمیسیون پرداخت.

وی افزود: نخستین جلسه کمیسیون با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی درباره موضوعات حوزه مسکن و برنامه‌های ایشان در این زمینه بود و در جلسه امروز مباحثی در حوزه حمل و نقل مطرح شد. خانم صادق در حوزه مسکن کارشناس و سال‌ها معاون وزیر در حوزه معماری و شهرسازی بودند و در این حوزه تخصص خیلی خوبی دارند و برنامه‌هایی که ارائه‌ کرده‌اند، برنامه‌های خوبی است.

دبیر کمیسیون عمران اظهار کرد: در جلسه امروز وزیر پیشنهادی برنامه‌های خود را ارائه کرد و بحث‌های مختلف عنوان شد و نمایندگان پرسش‌هایی را مطرح کردند اما به جمع بندی نهایی و رای گیری نرسیدیم. ما مشکلاتی در حوزه‌های راه اعم از حمل و نقل، بنادر داریم و با توجه به اینکه کمیسیون عمران کمیسیون تخصصی راه و شهرسازی محسوب می‌شود، قرار شد تا صبح فردا مجدداً جلسه‌ای با حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون برگزار شود. ان شاءالله در جلسه فردا در این زمینه به جمع‌بندی می‌رسیم.

جباری همچنین درباره رویکرد کلی کمیسیون عمران نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان کرد: ایشان در کمیسیون شرایط خیلی بدی ندارند و کمیسیون بنا دارد که ان‌شاءالله همکاری کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha