• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052416607
  • خبرنگار : 50416

دریافت جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در همدان       

دریافت جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در همدان       

ایسنا/همدان مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه ۶ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریالی  قاچاقچی کالا در همدان خبر داد.

مرضیه یونسی در تشریح این خبر اظهار کرد: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۹۶ دستگاه خرد کن، ۳۴ دستگاه جاروبرقی، ۲۴ دستگاه گوشت کوب و ۱۲ دستگاه قهوه ساز به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

یونسی ادامه داد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را با لحاظ کردن مدت بازداشت علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به پرداخت چهار میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی مطرح کرد: همچنین شعبه متخلف را برای خودرو حامل کالای قاچاق به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۶ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی با بیان اینکه اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، جریمه ۶ میلیارد و ۸۰۲  میلیون ریالی این متخلف را دریافت کرد، افزود: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف کالا از یک خودرو سواری در محور همدان به ساوه، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

تعزیر قاچاقچی کولر گازی در همدان                       

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان همچنین از محکومیت ۵۷۳ میلیون ریالی برای قاچاق لوازم خانگی خبر داد.

یونسی بیان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق ۲ دستگاه کولر گازی به ارزش ۲۸۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۲۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان مطرح کرد: همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو حامل، متخلف را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، معادل ارزش کالا به پرداخت ۲۸۶ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۵۷۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک دستگاه اتوبوس بین شهری محموله کالا را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha