• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403052416584
  • خبرنگار : 50022

شهردار مطرح کرد

زمین‌های مشاغل مزاحم کمالشهر با قیمت‌های گزاف به دیگران فروخته می‌شود!

زمین‌های مشاغل مزاحم کمالشهر با قیمت‌های گزاف به دیگران فروخته می‌شود!

ایسنا/البرز شهردار کمالشهر گفت: از سال ۱۳۹۶ قرار بود مشاغل مزاحم کمالشهر به قطعه ۵۰ هکتاری در شهرک صنعتی بهارستان منتقل شود اما زمین‌های این قطعه با قیمت‌های گزاف در حال فروش است و هیچ اقدامی برای انتقال مشاغل مزاحم صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، محمد اسدی روز چهارشنبه ۲۴ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر امام جمعه کمالشهر برگزار شد، گفت: در حال حاضر شهرداری کمالشهر ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در حال انجام دارد.

وی افزود: میزان تحقق بودجه کمالشهر در شش ماه اول سال گذشته ۲۸۰ میلیارد تومان و در شش ماهه دوم ۴۱۰ میلیارد تومان و در مجموع ۶۹۰ میلیارد تومان بود.

اسدی با بیان اینکه امسال کارهای عمرانی نسبت به سال گذشته هشت برابر شده است؛ افزود: سطح شهر کمالشهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات کمالشهر وجود مشاغل صنعتی در بلوار اصلی این شهر است؛ گفت: از سال ۱۳۹۶ قرار بود مشاغل مزاحم کمالشهر به فاز ۵۰ هکتاری شهرک صنعتی بهارستان منتقل شود ولی از آن سال تاکنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

شهردار کمالشهر افزود: مدیریت شهری کمالشهر این موضوع را در شورای عالی شهرسازی مطرح و این شورا برای طرح مجدد به شورای برنامه‌ریزی استان عودت داده است.

وی خاطرنشان کرد: زمین‌های این قطعه ۵۰ هکتاری با قیمت‌های گزاف فروخته می‌شود و در آن ساختمان هشت طبقه هم ساخته شده ولی برای انتقال مشاغل مزاحم هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

امیدواریم به زودی شاهد ارتقا سیاسی کمالشهر باشیم

حجت‌الاسلام نورپور امام جمعه کمالشهر هم در این نشست خبری گفت: خبرنگاران پرچم داران جهاد تبیین هستند و می‌توانند با اطلاع رسانی به موقع، درست، شفاف و منطقی به مردم کمک و مشکلات مردم را منعکس کنند.

وی افزود: در کنار انعکاس مسائل و مشکلات، در مورد خدمات انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علوم، فنون، صنایع و... هم اطلاع‌رسانی شود.

نورپور با بیان اینکه خبرنگاران در ایجاد امید و اطلاع‌رسانی مشکلات به مسئولان موثر هستند؛ افزود: کمالشهر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی زیادی دارد. این مشکلات را به اطلاع مسئولان استان برسانید و در سطح ملی اثرگذار باشید.

وی بیان کرد: امیدواریم در ادامه شاهد ارتقا سیاسی کمالشهر باشیم.

محسن افشار رئیس شورای شهر کمالشهر هم در این نشست به نیازهای کمالشهر از جمله بیمارستان، ایستگاه مترو و بازگشایی‌ها برای اجرای پروژه‌های ترافیکی اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha