• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403052416488
  • خبرنگار : 50136

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی:

دستگاههای متولی در خدمت رسانی به زائران اربعین با تمام قوا پای کار باشند

دستگاههای متولی در خدمت رسانی به زائران اربعین با تمام قوا پای کار باشند

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی بر ضرورت تسریع در روانسازی ترافیک شهری تاکید کرد.

یاسر رهبردین ۲۴ مرداد ماه در جلسه شورای ترافیک استان که در استانداری تشکیل شد، افزود: عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی که در راستای رفع گره‌های ترافیکی شهر در دست اجرا است یا مقرر شده عملیات اجرایی آنها آغاز شود هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و طبق برنامه زمانبندی شده به اتمام برسد. 

وی موضوع ترافیک را معضل جدی در شهر ارومیه دانست و تاکید کرد: با هدف کاهش زمان تردد در سطح شهر، پیش از شروع فصل بارندگی و سال تحصیلی پروژه‌های عمرانی از جمله یوترن، زیر گذر و...آغاز شوند تا در موعد مقرر به اتمام برسند. 

رهبردین در خصوص تصادفات جاده‌ای و ضرورت توجه به کاهش آمار تصادفات در استان افزود: راهداری و دستگاههای متولی نسبت به ایمن سازی محورهای استان و روشنایی آنها اقدام کنند. 

معاون عمرانی استاندار با اشاره به میزبانی استان از زائران اربعین حسینی از تمرچین پیرانشهر گفت: دستگاههای متولی از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و... در محورهای تردد زائران اربعین بیش از قبل پای کار باشند تا شاهد وقوع مشکلی در این‌خصوص نباشیم. 

وی تاکید کرد: دستگاهها با تمام توان و ظرفیت به زائران اربعین خدمات ارائه دهند. 

همچنین سرهنگ علیرضا اسعیل نژاد، جانشین فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با ابراز گلایه از عدم اتمام عملیات تعریض، جدا سازی و ایمن سازی در برخی محورهای استان افزود: چنانچه ایمن سازی، نصب نیوجرسی و جداسازی در جاده‌های استان انجام نشود نباید انتظار کاهش تصادفات را داشته باشیم. 

وی ادامه داد: متاسفانه عدم اتمام پروژه های ایمن سازی در برخی محورهای استان موجب بروز تصادفات و از بین رفتن جان شهروندان هستیم که نیاز است هر چه سریعتر تعیبن تکلیف شوند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha