• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052416445
  • خبرنگار : 50471

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان:

پروژه استخر دانش‌آموزی نهاوند به ۳۵ میلیارد تومان‌ اعتبار نیاز دارد

پروژه استخر دانش‌آموزی نهاوند به ۳۵ میلیارد تومان‌ اعتبار نیاز دارد

ایسنا/همدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با بیان اینکه پروژه استخر دانش‌آموزی شهر نهاوند برای تکمیل به ۳۵ میلیارد تومان‌ اعتبار نیاز دارد، گفت: امسال ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص یافت.

محمد قیصری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور ادامه ساخت پروژه‌های استخر دانش‌آموزی و ساختمان اداری آموزش‌ و پرورش امسال در مجموع ۲۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است. 
وی افزود: از این اعتبار ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل استخر نیمه‌کاره دانش‌آموزی شهر نهاوند پس از چندین سال اختصاص یافته است.
قیصری با بیان اینکه تکمیل این پروره نیاز به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دارد، تصریح کرد: با اختصاص اعتبار طی هفته آینده پروژه وارد فاز اجرایی می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند ادامه داد: همچنین برای ادامه ساخت ساختمان اداری آموزش‌وپرورش در کوی شهید حیدری که سال‌ها نیمه‌کاره رها شده بود، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه از میزان جذب مشارکت‌های مردمی در حوزه عمران خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته ۱.۵ میلیارد تومان از سوی خیرین به آموزش‌وپرورش اهدا شده که صرف تجهیز و تعمیر مدارس شده است.
به گفته قیصری در راستای اجرای طرح شهید محمودی طی سال گذشته ۴۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل با همکاری مدیران مدارس و اعضای شورای اسلامی روستاها شناسایی و به مدارس بازگردانده شدند.
وی خاطرنشان کرد: در راستای فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی نیز اقدامات موثری طی سال گذشته در شهرستان صورت گرفته است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در حال حاضر فاقد اردوگاه فعال دانش‌آموزی است، تأکید کرد: با توجه به نقش اردوگاه‌های دانش‌آموزی در تربیت دانش‌آموزان و ترویج فعالیت‌های گروهی، زمینی به این اداره اختصاص داده شد به طوری که ساخت و سازهایی در آن صورت گرفته است.
قیصری یادآور شد: به دلیل کمبود اعتبار ادامه تکمیل اردوگاه با مشکل روبرو شده، اگرچه با توجه به مطالبات خانواده‌ها در این زمینه و به منظور تعیین وضعیت آن اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به مسابقات پرسش مهر نیز گفت: در سال ۱۴۰۲، ۲۶ هزار دانش‌آموز در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند؛ همچنین در زمینه فعالیت‌های قرآنی در سال‌تحصیلی گذشته  ۴۰۰۰ نفر در مسابقات قرآنی حضور یافتند و ۶۰ محفل انس با قرآن با حضور دانش‌آموزان شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام 
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha