• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403052416395
  • خبرنگار : 50666

رئیس اتحادیۀ تریکو خرازی اصفهان:

ضعف آموزش، چالش اتحادیه خرازی اصفهان است

ضعف آموزش، چالش اتحادیه خرازی اصفهان است

ایسنا/اصفهان رئیس اتحادیۀ تریکو خرازی شهرستان اصفهان بیان کرد: ضعف آموزش اصلی‌ترین چالش در بین اعضای اتحادیه ماست.

 وحید نژاد تبریزی در گفت‌وگو با ایسنا و در تبیین اصلی‌ترین چالش‌ها و دغدغه‌های این اتحادیه، اظهار کرد: بیشتر مشکلات و چالش‌های اتحادیۀ ما به آموزش مربوط است. در تمامی زمینه‌ها ما نیازمندیم که اعضای اتحادیه را آموزش دهیم. چه در زمینۀ مهارت‌های عمومی مانند فروش و ارتباط با مشتری و چه در حوزه‌های تخصصی هر صنف به ارائۀ آموزش احتیاج است.

وی با نظر به انواع روش فروش خاطرنشان کرد: امروزه، روش‌های فروش در مقایسه با گذشته تفاوت‌های اساسی یافته است. الان بازار رقابتی‌ای وجود دارد که متأثر از آن به ارائۀ انواع خدمات مجبوریم؛ خدماتی که پیش‌تر وجود نداشت. مردم ما به‌روز شده‌اند و آگاهی از نیازهای آن‌ها برای اصناف مختلف از طریق آموزش محقق می‌شود. به‌روزرسانی اتحادیه در همۀ ابعاد اهمیتی جدی دارد.

رئیس اتحادیۀ تریکو خرازی شهرستان اصفهان به اهمیت هماهنگی صنوف و ادارات نیز نظر کرد و گفت: ارتباط منظم و هدفمند صنوف با اماکن یا دارایی یا بخش‌های پزشکی باید بیشتر شود. باید به مسائل مختلف از زوایای متفاوت نگاه کرد. نباید فقط از موضع خودمان به یک مقوله نظر کنیم.

نژادتبریزی به اجاره‌بها نیز توجه کرد و یادآور شد: بین اجاره‌بها و فعالیت یک واحد صنفی باید تناسب وجود داشته باشد. اگر بخواهیم اجاره‌بها را متناسب با تورم به واحدهای صنفی تحمیل کنیم، مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود. نیاز به هماهنگی و هم‌خوانی داریم تا خدمات هم بهتر ارائه شود.

او افزود: اجاره‌بها نامتعارف شده است و بر روی قیمت کالا و مسائل مختلف اثر می‌گذارد. حتی خیلی از واحدهای صنفی با ابطال پروانۀ خود این شغل را کنار می‌گذارند. گسترش بیکاری یکی از پیامدهای اجاره‌بهای نجومی است. ما باید بیکاری را ریشه‌کن کنیم، نه اینکه عامل گسترش آن شویم. الان برخی از کارخانه‌های ما تا چهار روز در هفته هم تعطیل هستند. صنوف و شهرداری نیز به همکاری مثبت‌تری نیاز دارند.

رئیس اتحادیۀ تریکو خرازی شهرستان اصفهان توضیح داد: فرآیند واردات و صادرات ما نیز با انواع چالش و مسئله روبه‌روست که در دایرۀ خود اتحادیۀ کاری از دستمان برنمی‌آید. مبادلۀ پول برای ما دشوار است. ممکن است کالای مرغوب به دست ما نرسد و پولمان هم رفته باشد. قبل از تأیید استاندارد یک کالا باید پول آن را بدهیم و این معضل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha