• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403052416322
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

همه در استان برای رفع مشکل کم‌آبی متفق‌القول باشند

همه در استان برای رفع مشکل کم‌آبی متفق‌القول باشند

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان از کم‌آبی به‌عنوان مهمترین معضل مبتلابه شهرستان‌های مختلف این استان نام برد و گفت: باید همه در استان برای رفع مشکل کم‌آبی متفق‌القول باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان امروز (۲۴ مرداد ماه) در دیدار با جمعی از مسئولان و اعضای شورای مشورتی دولت چهاردهم در استان سمنان با تاکید بر لزوم تداوم برگزاری این نشست‌ها در طول سال، گفت: بخش عمده‌ای از نکاتی که توسط شما بزرگواران بیان شد، وجه اشتراک تمام مردم، گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و مسئولان استان است.

وی حمایت از پزشکیان در جایگاه ریاست‌ جمهوری را امری عرفی و عقلی ارزیابی و بیان کرد: طبیعتاً همه باید از کسی که با رای مردم انتخاب شده است و پس از تنفیذ و تحلیف به‌عنوان رئیس جمهور قانونی شناخته می‌شود حمایت کنند.

او با تاکید بر لزوم تبعیت همه از منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از رئیس جمهوری، اظهار کرد: همه باید از رئیس‌ جمهوری حمایت کنند و اینکه مثلاً گفته شود چون با ترکیب کابینه پیشنهادی موافق نیستیم، از این پس با ایشان همراهی نمی‌کنیم، جای تأمل دارد.

وی با اشاره به تاکیدهای چندباره پزشکیان در ایام انتخابات مبنی بر عدم سوگیری‌های سیاسی و جناحی در برنامه‌های ملی، گفت: دغدغه‌های رئیس‌ جمهوری در بخش‌های مختلف، سلیقه و دیدگاه ایشان را نشان می‌دهد. از سوی دیگر، دکتر پزشکیان فردی پاکدست و بی‌حاشیه است که آرای مردم تبریز در ادوار گذشته مجلس، مؤید این موضوع است.

امام جمعه سمنان همراهی با رئیس‌ جمهوری را به نفع ملت و کشور دانست و بیان کرد: بعد از معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس، شاهد طرح برخی انتقادها از سوی دو جریان سیاسی عمده کشور نسبت به رئیس‌ جمهوری بودیم. همه جریانات باید از افراط و تفریط دوری کنند.

مطیعی انتخاب اعضای کابینه را حق رئیس‌ جمهوری دانست و گفت: اینکه گفته شود چون فلان وزیر پیشنهادی از جناح ما نیست، مفید نیز نخواهد بود از منطق قوی برخوردار نیست.

وی با آرزوی موفقیت برای رئیس‌ جمهوری و اعضای کابینه چهاردهم در حل مسائل کشور بویژه در بخش اقتصاد، اظهار کرد: آنچه امروز مورد انتظار مردم است هدف‌گذاری تمام مسئولان در سطوح مختلف برای رفع مشکلات است که اگر این هدف محقق شود همه ما باید خوشحال باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری سخنان رئیس‌ جمهوری درباره پیگیری برنامه‌ها و سیاست‌های کلی نظام، ادامه داد: همه ما ابتدا باید بر یک مسیر و نقشه راه اتفاق نظر داشته باشیم و در طول اجرای برنامه، اگر رویکرد اصلاحی مد نظر داشتیم آن را دنبال کنیم.

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات متعدد استان سمنان بویژه بحران آب، گفت: مسائلی مانند کمبود منابع آب، جنبه استانی دارند چون نقاط مختلف استان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

او انسجام گروه‌ها و جریانات مختلف حول مسائل اساسی استان را امری عقلانی و ضروری دانست و افزود: مسائلی مانند آب، جمعیت و راه‌ها مسائل راهبردی استان محسوب می‌شوند. بنابراین همه باید برای رفع این مشکلات متفق‌القول باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha