• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403052416256
  • خبرنگار : 50474

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بم:

تلاش‌های خبرنگاران، امیدآفرین و خنثی‌کننده جنگ ترکیبی دشمن است

تلاش‌های خبرنگاران، امیدآفرین و خنثی‌کننده جنگ ترکیبی دشمن است

ایسنا/کرمان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بم گفت: تلاش‌های خبرنگاران امیدبخش، امیدآفرین و خنثی‌کننده جنگ ترکیبی دشمنان است.

حجت الاسلام فقیهی ۲۴ مرداد ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تقوای رسانه‌ای یکی از ضرورت‌های رسانه‌های انقلابی است، اظهار کرد: دشمنان ما در این زمینه مرزی بین حق و باطل قائل نیستند.

وی خبرنگاران را چشمان بیدار نظام و ملت دانست و بیان کرد: رسانه‌ها باید با اخلاص و داشتن روحیه جهادی دستاوردها و برکات نظام را برای آحاد جامعه بیان کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بم با بیان اینکه رسانه‌ها در همه صحنه‌ها چشمان بیدار ملت هستند، گفت: امروزه قدرت رسانه به‌مراتب قوی‌تر از قدرت سخت است.

به گفته وی، اصحاب رسانه در بحث تولید محتوا از ابزاری استفاده کنند که مخاطب‌پسند باشد و پیام و محتوای تولیدی باید در زندگی فردی، اجتماعی و جمعی اثرگذار باشد.

 فقیهی افزود: فعالیت رسانه در شرایط کنونی جامعه بسیار حساس است و اطلاع‌رسانی با یک کار عادی جواب نمی‌دهد و نیاز به یک کار جهادی دارد.

به گفته وی، جهاد تبیین در عرصه خبر و پیام‌رسانی نیازمند عزم، اراده و انگیزه است که بتوان بر توان و امکانات دشمن غلبه کرد و با جهاد تبیین، تحریف خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که تبیین نباشد خسارت بزرگی به جامعه وارد می‌شود، گفت: در زمان حاضر و جنگ غزه اگر حوادث غزه به درستی تبیین شود و وضعیتی که موجود است، به درستی اطلاع رسانی شود به نتیجه مطلوب دست خواهیم یافت.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه بم نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهادت شهید صارمی و ۱۶۵ خبرنگار در غزه و وقایع و حوادث گوناگون بیانگر آن است که خبرنگاران همواره در کف میدان هستند، کسانی که عشق و ایمان رمز موفقیت آن‌هاست.

وی گفت: اگر عشق و ایمان نباشد، خبرنگاران به رسالت خود پایبند نیستند، خبرنگاران بسیاری از وقایع بشر را ماندگار کرده که یکی از آنها واقعه کربلاست.

وی با بیان اینکه خبرنگاران افکار عمومی را آگاه و تمام فضاسازی‌های دشمنان را خنثی می‌کنند، تصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند زندگی و امید ببخشند.

دهقانیان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند، تصریح کرد: خبرنگاران متعهد منعکس‌کننده وقایع و اتفاقات بدون تحریف باشند و وقایع روز مانند جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و قتل عام زنان و کودکان و مردم بیگناه را بیان کنند.

فرمانده سپاه بم گفت: خبرنگار با وجدان تاریخ را درست می‌نویسد و از تحریف آن جلوگیری می‌کند و فرقی ندارد مسلمان باشد یا غیرمسلمان. در حالی که خبرنگار با ایمان فراتر از یک خبرنگار با وجدان است و حق را می‌شناسد، حق را می‌بیند و حق را می‌گوید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha