• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403052416224
  • خبرنگار : 50463

دبیر کارگروه آماده‌سازی ورزشگاه‌های کشور:

ورزشگاه نصیری یزد فعلا اجازه میزبانی از لیگ برتر ندارد

ورزشگاه نصیری یزد فعلا اجازه میزبانی از لیگ برتر ندارد

ایسنا/یزد دبیر کارگروه آماده‌سازی ورزشگاه‌های کشور با بیان اینکه فعلا ورزشگاه نصیری شرایط ایده‌آلی برای میزبانی از لیگ برتر را ندارد، گفت: قطعا اجازه نخواهیم داد تیمی به غیر از چادرملو در این ورزشگاه میزبان باشد.

«داوود رفعتی» در جریان بازدید از ورزشگاه شهید نصیری یزد در خصوص میزبانی این ورزشگاه از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم ورزشگاه نصیری در آینده میزبان مسابقات لیگ برتر باشد که زمان آن مشخص نیست؛ طی این بازدید از ورزشگاه یک سری ایرادات دیگر گرفته شد که نیاز به اصلاح دارد؛ واقعیت این است مجموعه استان زحمات زیادی کشیدند و تمام تلاش خود را برای اخذ مجوز میزبانی انجام دادند.

وی ادامه داد: قبل از اینکه چادرملو به لیگ برتر صعود کند برای اخذ مجوز حرفه ای باشگاه چادرملو اردکان از این ورزشگاه بازدید کردم که به دلیل مشکلات و ایرادات متعدد که وجود داشت وزشگاه رد شد و باشگاه نتوانست مجوز حرفه‌ای بگیرد؛ اما امروز واقعاً تعجب کردم از کار بسیار زیادی که انجام شده، در واقع این ورزشگاه بسیار قدیمی است و متاسفانه در طی این چندین سال به روز نشده و چون به روز نشد خوب طبیعتا امروز شرایط به روز رسانی آن سخت تر شده است. 

دبیر کارگروه آماده‌سازی ورزشگاه‌های کشور گفت: مهم‌ترین مشکل ورزشگاه کمبود نور و زمین چمن است که نور ورزشگاه باید حتماً به ۱۶۰۰ لوکس برسد و در حال حاضر فاصله زیادی با استاندارد شدن دارد. 

رفعتی در خصوص میزبانی ورزشگاه نصیری در هفته دوم لیگ خاطرنشان کرد: برای میزبانی شرایط ورزشگاه باید ایده‌آل باشد که امروز نیست، اما واقعاً اقداماتی انجام شده که قابل ستایش است و تشکر می‌کنم از اقدامات انجام شده، اما الان نمی‌توانم اعلام کنم که این ورزشگاه می‌تواند میزبان باشد یا نه؟

رفعتی ادامه داد: ورزشگاه را باید تکمیل شده و آماده استفاده ببینم که در حال حاضر آماده نیست و شباهت به یک کارگاه عمرانی دارد، با این شرایط به نظر شما برای هفته دوم پتانسیل میزبانی دارد؟ به مسئولین استان هم گفتم شما فعالیتتان را همچنان ادامه دهید تا در آینده بابت میزبانی تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: مقرراتی را امسال مصوب کردیم که شرایط برگزاری مسابقات را نسبت به سال گذشته سخت تر کرده است، چون معتقد به این هستیم هوادارانی که از طریق تلویزیون بیینده بازی هستند با شرایط استاندارد باید مسابقات را تماشا کنند.

دبیر کارگروه آماده‌سازی ورزشگاه‌های کشور در خصوص میزبانی شهید قندی در ورزشگاه نصیری گفت: قطعا اجازه نخواهیم داد که مسابقات لیگ دسته یک و لیگ دسته دو در این ورزشگاه انجام شود، حتی اجازه تمرین را در این زمین ندارند، چرا که زمین چمن شرایط تحمل فشار بیش‌ از حد را ندارد و تنها می‌توان دو هفته یک بار یک مسابقه در این زمین انجام داد.

رفعتی در پایان گفت: ورزشگاهی که قرار است میزبان مسابقات لیگ برتر باشد شرایط متفاوتی نیز خواهد داشت، همانطور که مسابقات ملی شرایطی متفاوتی با مسابقات لیگ داخلی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha