به گزارش ایسنا، علی نجیمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه نانو در آبان سال جاری، گفت: در این رویداد دو کانال ویژه بازارسازی فناوریهای جدید حوزه میکرو و نانو را طراحی کردیم که اولین کانال بازاریابی و بازارسازی برای محصولات و آوردن مشتریان جدید و بهمرسانی فناوریهای جدید و صنایع مختلف است و دیگری حضور سرمایهگذاران به همراه برگزاری نشست با شرکتهای کوچک و متوسط است که برای صاحبان کسب و کار بسیار جذاب خواهد بود.
نجیمی، ایجاد این دو کانال را نیروی محرکه برای اسکیلآپ و افزایش مقیاس تولید شرکتها دانست و اظهار کرد: حضور سرمایهگذاران به همراه برگزاری نشست با شرکتهای کوچک و متوسط فرصت مهم و ویژهای برای شرکتهای کوچک است.
به نقل از ستاد نانو، وی با اشاره به برنامههای ستاد برای نشستهای B2B در این نمایشگاه، اظهار کرد: رویدادهای بهمرسانی یا B2B از برنامههای جنبی نمایشگاه نانوی امسال است و طی آن شرکتهای فناور فعال در حوزههای نانو و میکرو با شرکتهای بزرگ صنعتی داخل، نشستهای مشترک برگزار میکنند.
انتهای پیام
نظرات