• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403052416133
  • خبرنگار : 50176

نماینده‌ ولی فقیه در لرستان:

مقاومت آزادگان در اسارت به ملت ایران درس فداکاری و سربلندی بخشید

مقاومت آزادگان در اسارت به ملت ایران درس فداکاری و سربلندی بخشید

ایسنا/لرستان نماینده‌ولی فقیه در لرستان گفت: مقاومت آزادگان در اسارت به ملت ایران درس فداکاری و سربلندی بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی ۲۳ مرداد در سومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان اظهار کرد: آزادگان شایسته‌ترین، آزموده‌ترین و بهترین فرزندان این ملت هستند.

نماینده‌ولی فقیه در لرستان بیان‌ کرد: آزادگان ولایت امام راحل را ولایت امام معصوم دانسته و می‌دانند و ولایت رهبرمعظم انقلاب را ادامه ولایت امام معصوم دانسته و می‌دانند.

وی ادامه داد: نبود آزادگان در آن دوران که در دست رژیم بعثی بودند غم و اندوهی بر دل امت و امام راحل بود و بازگشت شما آزادگان همراه با آن درس عبرتی که به دشمنان دادید، نشان دهنده آن الماس و دُری است که در وجود شما بوده است و در دوران اسارت شکوفا شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خطاب به آزادگان  بیان کرد: نتیجه آن مقاومت شما در اسارت به ملت درس فداکاری، افتخار و سربلندی بخشید و این میراث گرانبها و ارزشمند را باید حفظ کنیم.

وی گفت: ادامه این انقلاب همچنان به صبر، ایثار و فداکاری شما نیازمند است و شما از اولین گروه هایی هستید که اگر روزی دشمن بخواهد آسیبی به ملت بزند، شما در مقابل دشمنان صف‌آرایی خواهند کرد.

نماینده‌ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیان‌ کرد: سالروز ورود آزادگان هیچ‌گاه از تاریخ خاطره ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

وی از صبر و بردباری خانواده و همسران جانبازان قدردانی کرد و گفت: مقاومت آزادگان در اسارت به ملت ایران درس فداکاری، افتخار و سربلندی بخشید و این میراث گرانبها و ارزشمند باید حفظ شود.

ابوطالب شفقت استاندار لرستان نیز در این جلسه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیری بر دوش همه مسئولان است و تبیین این فرهنگ ابتدا باید از دستگاه‌های اجرایی شروع شود.

وی اظهار کرد: هدف از تشکیل شورای ترویج در گام نخست باید تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نهادها، دستگاه‌های اجرایی و همچنین جامعه اسلامی است.

استاندار لرستان افزود: باید اول باور پیدا کنیم که برای خدا کار کنیم و در ترویج و گسترش فرهنگ لیثار و شهادت نقش‌آفرینی کنیم.

وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیان‌کرد: آزادگان مایه فخر و نظام و ملت غیور ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha