• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403052416129
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مرزبانــــی در خط مقدم خدمات‌رسانی به زائرین اربعین

مرزبانــــی در خط مقدم خدمات‌رسانی به زائرین اربعین

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان بر تسریع خدمات رسانی مطلوب به زائرین اربعین تاکید کرد و گفت: کارکنان مرزبانی در پایانه مرزی در خط مقدم خدمات‌رسانی به زائرین اباعبدالله حسین (ع) هستند.

سردار رضا شجاعی در حاشیه بازدید میدانی خود از پایانه مرزی میرجاوه و نظارت بر روند خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) در گفت و گو با ایسنا افزود: کارکنان مرزبانی به عنوان یک خدمتگزار و خادم سید الشهداء در کنار زائرین آن حضرت در راه امنیت و آرامش آنان بصورت شبانه روزی تلاش می کند و قطعاً این خدمت هر چه سخت تر باشد افتخارش نیز بیشتر است.

فرمانده مرزبانی استان تصریح کرد: رضایتمندی زائرین اباعبدالله الحسین(ع) از اولویت های این فرماندهی در مراسم اربعین است که امیدواریم با کمک و همیاری  نهادهای دولتی این امر محقق شود.

سردار شجاعی خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام در این ماموریت معنوی یک افتخار بزرگ برای مرزبانان است، فرماندهی مرزبانی استان نیز همانند سال های گذشته با تمام  وجود به زائرین خدمات رسانی می‌کنند.

وی گفت: امسال نیز همانند سالهای گذشته شاهد حضور و تردد پرشور زائرین و همچنین اتباع کشورهای همسایه از گذرهای مرزی ریمدان و پایانه مرزی میرجاوه و با کمک مرزبانان غیور خدمت رسانی ویژه و تسهیل تردد زائرین را خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: اکیپ هایی متشکل از نیروهای زبده و کارآمد و همچنین تیم های نظارتی آماده حضور در پایانه های مرزی استان و تامین امنیت زائرین عزیز هستند و  با تعاملات صورت گرفته با نهادهای دخیل در این امر و تلاش ها و برنامه ریزی های انجام شده امسال زائران امام حسین (ع) سفری توام با امنیت و بدون دغدغه خواهند داشت.

سردار شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: توفیق حضور در این کنگره عظیم و جهانی یک توفیق الهی برای ماست و اگر هدف کار برای رضای خدا باشد بدون شک تاثیرات مثبت آن در زندگی روزمره ما مشاهده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha