• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403052316030
  • خبرنگار : 50444

انشقاقی در بدنه اصلاح طلبی خراسان شمالی وجود ندارد

انشقاقی در بدنه اصلاح طلبی خراسان شمالی وجود ندارد

ایسنا/خراسان شمالی سخنگوی خانه احزاب خراسان شمالی گفت: انشقاقی در بدنه اصلاح طلبی خراسان شمالی وجود ندارد و همدلی بین آن‌ها حاکم است. 

میکائیل محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوعات مختلفی در جمع اصلاح طلبان استان مطرح می‌شود و مدتی قبل احساس شد که اختلافاتی بین آن‌ها وجود دارد اما اکنون اینگونه نیست و جلسه جبهه اصلاحات در استان با حضور همه اعضای آن برگزار و بر ضرورت همدلی برای توسعه استان تاکید شد. 

وی با اشاره به آغاز فعالیت دولت چهاردهم، بیان کرد: هدف خانه احزاب حمایت از دولت‌ها برای بهبود خدمات و کاهش مشکلات مردم است و همانگونه که از دولت سیزدهم حمایت کردیم از دولت چهاردهم نیز حمایت می‌کنیم و امیدواریم که کابینه آن رای اعتماد بگیرد. 

وی تاکید کرد: برای استان خراسان شمالی به عنوان مشاور تلاش می‌کنیم پیشنهاداتی را برای انتخاب استاندار و مدیران داشته باشیم تا افراد لایق و متخصص شناسایی شوند. 

محمدی بیان کرد: در خصوص انتخاب مدیریت عالی استان، تجربه ثابت کرده است که در دولت‌های اصلاح طلب و اصولگرا استاندار بومی نتوانسته است مشکلات اساسی استان را آنطور که باید دنبال کند، اما استانداران غیر بومی در استان بهتر از سایرین این مشکلات را پیگیری کرده‌اند. بنابراین نظر بنده انتخاب یک استاندار غیر بومی با تجربه و توانمندی بالا است. 

سخنگوی خانه احزاب خراسان شمالی همچنین به ضرورت حضور نیروهای متخصص خراسان شمالی در مناصب ملی اشاره کرد و گفت: خراسان شمالی نیروهای توانمند و متخصص بسیاری دارد اما جای آن‌ها در مناصب ملی حتی به عنوان یک کارشناس در بدنه دستگاه‌های مختلف خالی است. 

وی تاکید کرد: خانه احزاب استان از ظرفیت‌های خود برای به کارگیری و حضور نیروهای متخصص استان در مناسب مختلف ملی استفاده می‌کند و پیگیری‌هایی نیز تاکنون انجام شده است. 

محمدی به وضعیت اقتصادی استان نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه در حوزه اقتصاد شاهد این هستیم که شهرک‌های صنعتی کوچک در استان‌های همجوار توانمندتر از شهرک صنعتی مرکز استان ما هستند و این نشان می‌دهد که باید اقدامات موثری برای شتاب گرفتن حوزه اقتصادی استان انجام شود. 

وی همچنین از افزایش فعالیت احزاب در استان خبر داد و گفت: پیگیری برای فعالیت هشت حزب استانی جدید در سال گذشته انجام و طی چند روز گذشته احکام آن‌ها صادر شد تا این هشت حزب جدید استانی فعالیت خود در استان را آغاز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha