• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052316027
  • خبرنگار : 50201

فرماندار نوشهر:

آگاهی بخشی خبرنگاران اقتدار رسانه‌ را نشان می‌دهد

آگاهی بخشی خبرنگاران اقتدار رسانه‌ را نشان می‌دهد

ایسنا/مازندران فرماندار نوشهر با بیان اینکه اگر پیگیری شما خبرنگاران نباشد خیلی از کارها بر زمین می‌ماند، گفت: آگاهی بخشی شما اقتدار رسانه را نشان می‌دهد.

رستم زرودی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که عصر سه شنبه، ۲۳ مرداد در فرمانداری نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه رسالت شما خبرنگاران یک رسالت سنگین است، اظهار کرد: کسی که وارد این عرصه می‌شود از علم، دقت و سرعت لازم برخوردار است و به نظام مسائل شهرستان اشراف دارد.

وی با بیان اینکه اگر پیگیری شما خبرنگاران به عنوان فریاد مردم نباشد خیلی از کارها بر روی زمین می‌ماند، افزود: آگاهی بخشی شما اقتدار رسانه را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران همیشه در همه حال مسائل شهرستان را گوشزد می‌کنند تا مسئولان نگاه عمیق‌تری به مسائل و رفع آن داشته باشیم.

فرماندار نوشهر در خصوص پرسشی در زمینه وضعیت بخشدار مرکزی نوشهر، گفت: بخشدار جدید به استانداری معرفی شد و منتظر تایید استانداری هستیم.

خسارت ۵۰ میلیارد تومانی آتش سوزی بیمارستان نوشهر

زرودی در خصوص وضعیت بیمارستان شهید بهشتی نوشهر بعد از آتش سوزی بامداد دوشنبه گفت: آتش سوزی در بخش انبار «آی سی یو» نوشهر موجب بروز خسارات زیادی هم به تاسیسات و هم به دستگاه‌های این بخش وارد شد.

آگاهی بخشی خبرنگاران اقتدار رسانه‌ را نشان می‌دهد

وی میزان خسارت وارده را بیش از ۵۰ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: از همان دقایق اولیه با دانشگاه علوم پزشکی مازندران تماس گرفته شد و مسئولان بیمه ایران نیز حضور یافتند تا میزان خسارت را برآورد کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پنج بخش تنها بیمارستان شهید بهشتی نوشهر تعطیل است و بیمارانی که در بخش‌های جراحی، داخلی، دیالیز، آی سی یو و زایمان بودند به سایر بخش‌ها انتقال یافتند.

فرماندار نوشهر خواستار ساماندهی و بهسازی هرچه سریع‌تر بیمارستان نوشهر شد.

زرودی در خصوص وضعیت گاز کجور گفت: در مجموع سه کیلومتر از محور اصلی بخش کجور باقی مانده است. همچنین برخی پیمانکاران نیز مشغول لوله‌کشی گاز در فرعی برخی روستاها هستند تا در زمستان امسال مشعل گاز در تعدادی از روستاها روشن شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha