• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052315980
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

کمک ۳۴۰ میلیاردی خیران سلامت مازندران به حوزه درمان در سال گذشته

کمک ۳۴۰ میلیاردی خیران سلامت مازندران به حوزه درمان در سال گذشته

ایسنا/مازندران نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خیران با تمام فراز و فرودها، به نیت الهی خود مُصر هستند، گفت: کمک خیران سلامت در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان رسید. این آمار نشان از این است که مشکلات مانع نگاه پر مهر و بخشنده‌ی خیران نخواهد شد.

 عالیه زمانی امروز در دومین همایش «زن و مشارکت‌های اجتماعی» که در سالن آمفی تئاتر هلال احمر ساری برگزار شد، اظهار کرد: خیرین حوزه سلامت مازندران در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت تشکل‌های اجتماعی در کشور، اظهار کرد: فطرت انسان اجتماعی است، نوع دوستی در وجود ارزشمند همه‌ی زنان و خیرین نهادینه است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی حضور  زنان در عرصه‌های مختلف چه به عنوان مادر و یا نقش‌های دیگر را برای اصلاح سبک زندگی حضوری کلیدی دانست و یادآور شد: سواد سلامت زن هرچقدر بیشتر شود جامعه هم به سمت سلامت بیشتر قدم برمی‌دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور مستقیم و فیزیکی زنان در مشارکت‌های اجتماعی و هدایت این مشارکت‌ها به سمت مسئولیت‌پذیری اجتماعی را اثرگذار دانست و ادامه داد: مادر و مادرانگی سرشار از امید و تلاش و از خودگذشتگی است

دبیر فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به نقش حمایتگری زن در خانواده اشاره کرد و گفت: پرورش مردان و زنان نیک‌اندیش و توانا برای فردای ایران از مهمترین نقش بانوان در جامعه است که نباید نادیده گرفته شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: ما معتقدیم سلامتی حق است نه خدمت؛ سلامتی کالا نیست که به فروش برسد، دولتمردان باید این حق را احیاء

دکتر زمانی اظهار کرد: در هر کشوری بررسی می‌کنیم، می‌بینیم هیچ جای دنیا نیست که از تشکل‌های مردم‌نهاد بی‌نیاز باشد؛ البته این موضوع به این معنا نیست که اختیارات دولت به سمت تشکل‌ها سوق پیدا کند.

وی با تاکید براینکه باید تعریف سلامت را تبدیل به دغدغه‌ی همه‌ی ابعاد جامعه کنیم، خاطرنشان کرد: آنچه که باید شاهد باشیم تعالی خانواده است.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به برنامه هفتم توسعه، گفت: در برنامه هفتم توسعه در حوزه سلامت، زنان و خانواده برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است امیدواریم همه‌ در مسئولیت‌های مختلف این برنامه را به بهترین نحو اجرا کنند.

به گزارش ایسنا، در این همایش از خیرین حوزه سلامت، بهداشت و درمان و موسسات خیریه برتر استان مازندران قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha