• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403052315835
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل خبر داد:

راه اندازی سامانه ۱۹۸ در دیوان محاسبات

راه اندازی سامانه ۱۹۸ در دیوان محاسبات

ایسنا/اردبیل مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل از راه اندازی سامانه ۱۹۸ در دیوان محاسبات خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه ارتباط و تعامل دیوان با اقشار مختلف مردم در حفاظت از اموال عمومی و بیت المال بیشتر خواهد شد.

عقیل شکری ۲۳ مرداد در نشست صمیمی با خبرنگاران اظهار کرد: دیوان محاسبات به عنوان بازوی نظارتی مجلس در صیانت از بیت المال عمل می کند و برای تحقق انضباط مالی و افزایش شفافیت در این حوزه از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: رسانه‌ها ، هم پای دیوان محاسبات بهترین حافظ بیت المال هستند و تلاش داریم با راه اندازی مجمع نظارتی از ظرفیت رسانه‌ها در پاسداشت بیت المال و صیانت از اموال عمومی استفاده کنیم.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل بیان کرد: از میان اهالی رسانه‌ها افرادی که علاقه مند به همکاری با دیوان محاسبات هستند می‌توانند با حضور در مجمع نظارتی یاریگر دیوان محاسبات باشند.

شکری همچنین از راه اندازی سامانه ۱۹۸ در دیوان محاسبات خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه ارتباط و تعامل دیوان با اقشار مختلف مردم در حفاظت از اموال عمومی و بیت المال بیشتر خواهد شد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: در راستای عمل به فرمایش‌های مقام معظم رهبری، رسیدگی به عملکرد شرکت‌های تولیدی و اقتصادی با جدیت هر چه تمام‌تر در دستور کار قرار گرفته تا شاهد شفافیت و بهبود عملکرد این مجموعه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه نظارت دیوان محاسبات بر شرکت‌ها موجب مطلوبیت صورت‌های مالی و ایجاد شفافیت در امور می‌شود، افزود: حسابرسان و کارشناسان دیوان محاسبات استان بدون هیچ دخالتی در امور اجرایی کمک حال و مباشری امین برای دستگاه‌ها و شرکت‌ها هستند.

شکری با یادآوری وظیفه و رسالت دیوان محاسبات در راستای تحقق شعار سال گفت: برای تحقق انضباط مالی و افزایش شفافیت در این حوزه از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha