• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052315814
  • منبع : بازار

جت هیتر نیرو تهویه البرز

جت هیتر نیرو تهویه البرز

شرکت نیرو تهویه البرز از شروع کار تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در سال ۱۳۷۴ به دنبال ارائه ی با کیفیت ترین و به روزترین محصولات به مشتریان خود بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ماکی کالا، در میان محصولات گرمایشی البرز، جت هیترها از جمله محصولاتی است که بیشترین تنوع و کیفیت را دارند. راندمان بالای این محصولات، باعث شده که طرفداران بسیاری در بین صاحبان صنایع کشاورزی، دامداری، مرغداری، گلخانه، سالن های صنعتی و ... داشته باشد.

  • جت هیترها که با نام هیتر موشکی نیز شناخته می شوند، پرکاربردترین وسیله ی گرمایشی در صنایع گوناگون به شمار می روند.
  • جت هیترهای شرکت نیرو تهویه البرز را می توان بر اساس نوع سوخت، تعداد موتور و برخورداری از دودکش تقسیم بندی کرد.
  • جت هیترها بر اساس نوع سوخت به دسته های برقی، گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز تقسیم می شوند.

ورود به سایت ماکی کالا : makikala.com

جت هیتر  برقی:

این دستگاه توسط الکتریسیته کار می کند. به واسطه ی فنی که در پشت این دستگاه وجود دارد، هوای محیط را می گیرد و پس از عبور دادن آن از المنت هایی که توسط نیروی برق داغ شده اند، به صورت هوای گرم به محیط بیرون منتقل می کند. این نوع جت هیتر، به دلیل آنکه هیچ احتراقی در آن رخ نمی دهد، عاری از هرگونه آلایندگی بوده و نیازی به دودکش ندارد. جت هیترهای برقی البرز در مدل ۱۵ کیلو وات تولید و ارائه می شوند و قابلیت گرمایش فضایی به اندازه ی ۱۵۰ تا ۴۰۰ متر را دارند.

این نوع جت هیتر، بیشتر برای کارگاه ها و سالن های کوچک که مصرف برق کمی دارند مناسب می باشد.

جت هیتر گازی:

این مدل جت هیترها، از گاز شهری و یا گاز مایع، به عنوان سوخت استفاده می کنند که جت هیترها به نام هیتر گرمایی صنعتی یا هیتر صنعتی نیز شناخته می شوند.

جت هیتر گازی البرز در دو مدل دودکش دار و بدون دودکش تولید و عرضه می شود. نوع بدون دودکش جت هیتر گازی برای مکان های مجهز به سیستم تهویه، مانند مرغداری ها، مناسب می باشد. متنوع ترین سبد کالایی جت هیترهای البرز جت هیتر گازی می باشد.

این محصول از ظرفیت های پایین و قابل حمل ۲۵ هزار تا ظرفیت های ۱۲۵ هزار موجود می باشد.

جت هیتر گازوئیلی:

عملکرد این نوع جت هیتر، مانند هیترهای برقی و گازی است. تنها تفاوتش استفاده از گازوئیل برای تولید گرما می باشد. پس از آنکه کوره ی این دستگاه به وسیله ی سوخت گازوئیل گرم شد، فن هوای سرد را به درون می کشد و پس از عبور آن از کوره، به صورت هوای گرم به محیط بیرون پرتاب می کند. این نوع جت هیترها به دلیل کم بودن هزینه ی سوخت، مقرون به صرفه هستند.

به منظور تامین گرمایش مناطقی از ایران که از گازکشی بی بهره اند، یا در شرایط ساختمان سازی، شرکت نیرو تهویه البرز اقدام به تولید جت هیترهای گازوئیلی کرده است.

جت هیترهای گازوئیلی نیروتهویه البرز در ظرفیت های ۵۰ هزار، ۶۰ هزار، ۷۰ هزار و ۱۰۰ هزار و به دو صورت دودکش دار و بدون دودکش تولید و عرضه می شوند.

نوع بدون دودکش این محصول به دلیل انتشار آلاینده ها در محیط، برای صنایع غذایی، گلخانه ها و مرغداری ها مناسب نمی باشند.

جت هیتر گازوئیلی دودکش دار، به دلیل برخورداری از دودکش و کاهش آلاینده ها، انتخاب مناسبی برای مرغداری و گلخانه ها به شمار می رود.

جهت سهولت کار و حمل و نقل این جت هیترها، می توان یک مخزن (باک) متناسب با ظرفیت جت هیتر در آن تعبیه کرد. این جت هیترها تحت عنوان جت هیترهای باک دار قابل سفارش می باشند.

جت هیتر دوگانه سوز:

این نوع از جت هیترها مشعلی دوگانه دارند و از دو نوع سوخت گاز و گازوئیل جهت تولید گرما استفاده می کنند. هنگام نبود یکی از منابع سوختی، می توان از سوخت جایگزین، در این جت هیترها استفاده کرد.

جت هیترهای دوگانه سوز نیروتهویه البرز در ظرفیت های ۶۰ هزار، ۷۰ هزار و ۱۰۰ هزار تولید و عرضه می شوند.

این نوع جت هیتر در دو مدل دودکش دار و بدون دودکش توسط نیرو تهویه البرز تولید و عرضه می شود. نوع دودکش دار این محصول، به دلیل قابلیت خروج آلاینده ها از محیط، برای گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها مناسب می باشد.

برخی از این جت هیترها، جهت سهولت در حمل و نقل مجهز به یک مخزن (باک) می باشند. این جت هیترها را می توان تحت عنوان جت هیترهای باک دار سفارش داد.

جت هیترهای دود کش دار و بدون دودکش:

جت هیترهای بدون دودکش بسیار پرکاربردتر از جت هیترهای دودکش دار هستند. دلیل این امر پرتی زیاد حرارت، در نوع دودکش دار این محصول می باشد. نزدیک به ۴۰ در صد از گرمای تولید شده در کوره ی دستگاه، به همراه آلاینده های سوخت از طریق دودکش، از محیط خارج می شوند.

جت هیترهای دودکش دار به دلیل ارائه ی گرمای سالم و عاری از گازهای آلاینده و سمی عمدتا در مکان هایی مانند گلخانه ها و محیط های انسانی مورد استفاده قرار می گیرند.

در نقطه ی مقابل، از آنجا که در جت هیتر بدون دودکش پرت حرارتی وجود ندارد، تمام گرمای ایجاد شده در محیط می ماند و استفاده می شود. بنابراین، جت هیترهای بدون دودکش البرز، از لحاظ اقتصادی، به صرفه تر می باشند. اما ایراد استفاده از جت هیترهای بدون دودکش، باقی ماندن آلاینده ها و گازهای سمی در محیط می باشد. استفاده از نوع بدون دودکش به هیچ عنوان در گلخانه ها و محیط های انسانی توصیه نمی شود. این محصول فقط در مکان هایی که حفظ گرما در آن  ها ضروری بوده و همچنین برخوردار از سیستم تهویه می باشند، مانند مرغداری ها و سالن های صنعتی باز توصیه می شود.

از آنجایی که سیستم تهویه در سالن های مرغداری، جزء همیشگی آن است، استفاده از جت هیتر بدون دودکش در آن ها مانعی ندارد.

جت هیترهای تک موتوره و دوموتوره:

جت هیتر تک موتوره، از هوای داخل محیط برای تامین اکسیژن مورد نیاز برای احتراق استفاده می کند. اما در جت هیترهای دوموتوره، اکسیژن مورد نیاز جهت سوخت، توسط موتور دوم و از بیرون از محیط تامین می شود. از همین رو، نوع دوموتوره ی جت هیتر، برای سالن هایی که تهویه و سطح اکسیژن پایین و ضعیفی دارند، مناسب می باشد.

جت هیترهای دوموتوره، به دلیل عبور هوا از دو موتور در آن ها، گرمای بیشتری تولید می کنند. جت هیترهای دوموتوره البرز معمولا در فضاهای بزرگ، مانند فضاهای ورزشی و سالن های تئاتر مورد استفاده قرار می گیرند.
ماکی کالا به عنوان نماینده رسمی شرکت نیرو تهویه البرز آماده ارائه ی محصولات این شرکت درسراسر کشور میباشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha