• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403052315778
  • خبرنگار : 50163

بخش شدن، مطالبه چندین ساله مردم صائین‌قلعه

بخش شدن، مطالبه چندین ساله مردم صائین‌قلعه

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر صائین‌قلعه گفت: بخش شدن، مطالبه چندین ساله مردم صائین‌قلعه از مسئولان است.

مهناز رجبی امروز (سه‌شنبه ۲۲ مرداد ماه) در نشست خبری که با حضور خبرنگاران ابهری در شهرداری صائین‌قلعه برگزار شد با بیان اینکه یکی از قدیمی‌ترین مشکلات این شهر که از بزرگ‌ترین مطالبات مردمی نیز تلقی می‌شود مسئله بخش شدن صائین‌قلعه است، گفت: این امر در حالی است که صائین‌قلعه همه ظرفیت‌های بخش شدن را دارد.

وی با توضیح اینکه شهروندان صائین‌قلعه‌ای برای رفتن به مرکز شهرستان خود یعنی ابهر باید از شهرستان دیگر عبور کنند، ادامه داد: همین موضوع باعث بروز مشکلات در ارائه خدمات و افزایش هزینه‌ها برای مردم شده است.

او با بیان اینکه اخیرا حوادث برق صائین‌قلعه جمع‌آوری و با خرم‌دره تجمیع شد، ادامه داد: این امر در حالی است که صائین‌قلعه از نظر تقسیمات کشوری شهر زیر نظر شهرستان ابهر است.

رئیس شورای شهر صائین‌قلعه در ادامه با اشاره به اینکه ورودی غربی شهر صائین‌قلعه یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر است که نیاز به تعریض دارد، ادامه داد: متاسفانه طی چند روز گذشته شاهد تصادف دلخراشی در این نقطه بودیم که منجر به فوت دو کارگر زحمت‌کش شد تا جایی که مردم خواستار اعلان عزای عمومی در شهر بودند.

وی با توضیح اینکه شرکت‌های مهمی از جمله شرکت‌های ریسندگی در این منطقه از شهر صایین‌قلعه واقع شده که کارگران هر روز برای رسیدن به محل کار خود مجبور به طی این مسیر خطرناک هستند، ادامه داد: در ورودی شرقی شهر صایین‌قلعه نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

رجبی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات صائین‌قلعه نیازمند ورود جدی مسئولان استانی و شهرستانی هستیم، خاطر نشان کرد: تنها درمانگاه صائین‌قلعه نیز نیازمند رسیدگی و حل مشکلات است زیرا مردم این شهر در حوزه بهداشت و درمان نیز با مشکلاتی مواجه هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha