• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403052315622
  • خبرنگار : 71516

حملات حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های جاسوسی و سربازان اشغالگر

حملات حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های جاسوسی و سربازان اشغالگر

مقاومت لبنان تجهیزات جاسوسی در سه پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های نظامی حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کردند: «مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه‌شان، ساعت ۱۳:۴۵ بعدازظهر سه‌شنبه حمله گسترده به «سربازان دشمن اسرائیلی در مجاورت مقر السماقه در تپه‌های کفر شوبای اشغالی در لبنان انجام دادند و با گلوله‌های توپ آنها را هدف گرفتند که مستقیماً به آنها اصابت کردند».

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد در راستای حمایت از مردم و مقاومت در غزه امروز (سه شنبه) تجهیزات جاسوسی در پایگاه «مسکاف عام» را با سلاح مناسب هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی امروز سه‌شنبه همچنین اعلام کرد که این حمله به صورت مستقیم به هدف اصابت کرد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگر افزود: مجاهدان مقاومت همچنین تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در مجاورت پادگان «میتات» را هدف حملات موشکی قرار دادند و مستقیماً به آن حمله کردند.

در همین حال خبرنگار المیادین در جنوب از حمله هوایی لبنان به «اصبع الجلیل» خبر داد و گفت انفجار موشک‌های رهگیر بر فراز شهرک‌ها شنیده شد.

رسانه‌های عبری نیز از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در الجلیل خبر دادند و تاکید کردند که آژیرها از ترس نفوذ پهپاد در تعداد زیادی از شهرک‌های شمالی از جمله کریات شمونه، مارگلیوت و المناره به صدا درآمدند.

از زمان جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. تحلیلگران و برخی سیاستمداران این رژیم اذعان می‌کنند که تل آویو در برابر حزب‌الله در جبهه شمالی شکست خورده است.

این رژیم نگران وقوع جنگی گسترده با حزب‌الله لبنان، در پی ترور فواد شکر، از فرماندهان حزب‌الله در جنوب بیروت و پاسخ ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha