• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403052315582
  • خبرنگار : 30058

در نشست مشترک رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و شهردار اردبیل تاکید شد؛

استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در نشست‌های علمی شهرداری

استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در نشست‌های علمی شهرداری

ایسنا/اردبیل استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در نشست‌های علمی شهرداری در نشست مشترک رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و شهردار اردبیل مورد تاکید قرار گرفت.

اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ۲۳ مرداد در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرداری اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی ضمن قدردانی از فعالیت‌های شهرداری اردبیل، گفت: شهرداری اردبیل طی سال‌های اخیر همکاری بسیار خوبی با این دانشگاه داشته است.

وی با اشاره به موافقت شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل با انتقال پایه‌های پل عابر پیاده مقابل دانشگاه به داخل محوطه دانشگاه و نصب حفاظ در وسط خیابان، افزود: این کار به منظور حفظ امنیت و سلامت دانشجویان و جلوگیری از تصادفات مکرر در این خیابان انجام شد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی و موزه‌ای طرفین به منظور استمرار ارتباط بین دو مجموعه و برطرف‌نمودن نیازهای متقابل از اهداف این تفاهم‌نامه است، تصریح کرد: در همین راستا دانشگاه همکاری لازم جهت استفاده از ظرفیت اساتید در برگزاری کارگاه‌ها، نشست‌های علمی و فرهنگی شهرداری را خواهد داشت.

وی همچنین هدایت پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و رساله‌های دکتری به سمت موارد مورد نیاز شهرداری را یادآور شد.

محمود صفری شهردار اردبیل نیز با اشاره به گسترده فعالیت‌های شهرداری اردبیل، گفت: در حال حاضر تقاطع غیرهم‌سطح شهید رئیسی بزرگترین پروژه عمرانی اردبیل است که امید می‌رود در کمتر از ۱۸ ماه به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین با اشاره پروژه ساماندهی رودخانه بالخلو، افزود: با اجرای این پروژه نیز شاهد یک منطقه گردشگری در این محوطه خواهیم بود.

شهردار اردبیل همکاری دو مجموعه شهرداری و دانشگاه را یادآور شد و تصریح کرد: در بحث برف‌روبی خیابان‌ها در فصل زمستان نیز منطقه ۲ شهرداری نیز همواره تلاش دارد تا برف‌روبی و بازگشایی خیابان دانشگاه را به منظور تسهیل در رفت و آمد دانشجویان در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه در قالب این تفاهم‌نامه امکانات فرهنگی، علمی، پژوهشی، مطالعاتی، فضاهای فرهنگی و دستاوردهای مطالعاتی در حوزه‌های مختلف در اختیار دانشگاه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: همچنین شرایط لازم برای برگزاری نمایشگاه‌ از آثار اساتید و دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در موزه شهرداری و سایر اماکن شهرداری فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha