• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403052315461
  • خبرنگار : 50121

فرماندار اردستان:

از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش نسبت به اردستان گلایه‌مندیم

از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش نسبت به اردستان گلایه‌مندیم

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان با بیان اینکه از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش نسبت به اردستان گلایه‌مندیم، افزود: اردستان بیش از ۱۰ ماه است معاون آموزش و معاون پرورش ندارد و کسی هم پیگیر جبران این کمبود نیست.

سید محمدهادی احمدی طباء با بیان اینکه آموزش و پرورش اردستان هم نیروی بومی که مسئولیت قبول کند، ندارد و هم از بیرون شهرستان کسی برای مسئولیت نمی‌آید، گفت: آموزش و پرورش با آینده نوجوانان و جوانان مردم در ارتباط است و جای تسویه‌حساب سیاسی و انتخاباتی نیست.

وی صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۳ مردادماه) در مراسم روز خبرنگار اظهار کرد: موضوع خبر و خبرنگار از جایگاه بسیار مهم و تأثیرگذاری برخوردار است به‌طوری که در واقعه عاشورا یک جنگ سخت و یک جنگ نرم داشتیم و آن جنگی که ماندگار شد جریان‌سازی و جنگ نرمی بود که حضرت زینب راوی و خبرنگار آن بود.

وی افزود: از روز اول خدمت‌رسانی در این شهرستان همواره تأکید داشتیم که رسانه‌ها باید بیش از هر قشر و گروهی تعصب نسبت به شهرستان داشته باشند. بسیاری از فعالان فضای مجازی همواره دنبال سوژه و بازتاب کمبودهای شهرستان هستند و زمانی که آن مشکل و کمبود برطرف می‌شود هیچ بازتابی داده نمی‌شود.

فرماندار اردستان گفت: از خبرنگاران انتظار داریم وظیفه خود را بدانند و برای پیشرفت شهر به مسئولان بیشتر از گذشته کمک کنند. خبرنگار باید به جای پرداختن به موضوعات کوچک و پیش پا افتاده جریان سازی کند و بیشتر پیگیر باشد چه اتفاقاتی صورت گرفته و کم‌کاری شده که این شهرستان به این وضعیت افتاده است.

احمدی طباء در خصوص شایعات مطرح شده درباره تغییر و تحولات مدیران شهرستان، گفت: برخی افراد و جریان‌های سیاسی بسیار پیگیرند که رؤسای ادارات شهرستان را با زد و بند تغییر دهند، ولی ما از همه مسئولان ادارات تا آخرین روز خدمت حمایت می‌کنیم.

وی در خصوص پرداخت ارزش افزوده واحدهای صنعتی شهرستان، گفت: موضوع پرداخت ارزش افزوده از همه واحدهای صنعتی در استان جمع‌آوری می‌شود و نسبت جمعیت به هر شهرستان تعلق می‌گیرد، ولی هزینه‌های آلایندگی هر واحد برای خود شهرستان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع حق مردم شهرستان اردستان بوده و به دنبال تحقق همین موضوع از واحدهای صنعتی هستیم، اضافه کرد: با تعاملی که با واحدهای صنعتی شهرستان برقرار کردیم تا کنون مشکلی در خصوص پرداخت مسئولیت اجتماعی نداشتیم و هر زمانی به واحدهای صنعتی برای این موضوع مراجعه کردیم استقبال کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha