• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403052315300
  • خبرنگار : 50300

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان:

حمله به مدارس غزه، ‌قتل عام‌ و نسل‌کشی است/کشورهای داعیه‌دار حقوق بشر سکوت کرده‌اند

حمله به مدارس غزه، ‌قتل عام‌ و نسل‌کشی است/کشورهای داعیه‌دار حقوق بشر سکوت کرده‌اند

ایسنا/خوزستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان با محکوم کردن حمله به مدرسه‌ای در غزه، گفت: استفاده از بمب‌های سنگین در حملات به مدرسه هیچ پیامی به جز قتل عام و کشتار وسیع در پی ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی جولایی‌مفرد در گفت‌وگو با ایسنا، با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در فلسطین، اظهار کرد: در جریان غزه، نسل‌کشی و جنایات جنگی کاملا آشکارا در حال رخ دادن است.

وی افزود: سکوت بین‌المللی به ویژه مدعیان حقوق بشر که همیشه ایران و دیگر کشورهای مستقل را محکوم می‌کردند، عجیب است. سوال این است که چرا کشورهای داعیه‌دار حقوق بشر درباره فلسطین سکوت کرده‌اند؟ چرا مناطقی که به عنوان محل اسکان غیرنظامیان در نظر گرفته می‌شود به بدترین شکل ممکن مورد حمله قرار می‌گیرند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان در خصوص حمله اخیر به مدرسه‌ای در غزه و شهادت غیر نظامیان، گفت: وقتی در مکانی تجهیزات نظامی وجود دارد و جنگ است توجیه منطقی دارد که محل نظامی مورد حمله قرار گیرد اما بمباران مدارس، مساجد و بیمارستان‌ها که محلی برای پناه گرفتن کودکان، زنان، سالمندان و افراد غیرنظامی بی دفاع است به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و تنها پیام چنین حملاتی، نسل‌کشی و جنایت جنگی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین جولایی‌مفرد افزود: استفاده از بمب‌های سنگین در حملات به مدرسه هیچ پیامی به جز قتل عام و کشتار وسیع در پی ندارد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تمام بشریت را تهدید می‌کند و غده سرطانی است و باید برای آن فکری کرد. چون هیچ قواعدی را رعایت نمی‌کند مهمان یک کشور را ترور می‌کند و بلافاصله پس از آن مدرسه‌ای را چنین مورد حمله قرار می‌دهد و مرتکب جنایت جنگی می‌شود. اگر نتوان جلوی رژیم صهیونیستی را گرفت یقینا شاهد حوادث تلخ‌تری خواهیم بود.   

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان درباره آتش‌بس گفت: آتش‌بس، همیشه اهرم فشاری بر مظلومان بوده است. هر وقت تصویر رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان خراب می‌شود، آتش بس را مطرح می‌کنند. همیشه پس از مطرح شدن این مساله، باز هم رژیم صهیونیستی به بدترین شکل دست به جنایات جنگی می‌زند. آتش بس تنها ترفند و تسکین موقت برای افکار عمومی جهان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha