• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403052215008
  • خبرنگار : 71610

جزئیاتی از پایگاه حساس اشغالگران که برای اولین بار وارد بانک اهداف حزب‌الله شد

جزئیاتی از پایگاه حساس اشغالگران که برای اولین بار وارد بانک اهداف حزب‌الله شد

یک رسانه عرب زبان به مشخصات پایگاه «محفاة الون» ارتش رژیم صهیونیستی که برای نخستین بار توسط حزب‌الله لبنان از ابتدای جنگ تا کنون هدف قرار گرفته شدف پرداخته است.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان روز شنبه هفته جاری در بیانیه‌ای اعلام کرد که به وسیله یک اسکادران از پهپادهای مسلح پایگاه «محفاة الون» واقع در نزدیکی شهر اشغالی «صفد» در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

حزب‌الله اعلام کرد که در این حمله پهپادهای آن محل استقرار افسران و نظامیان را به شکل مستقیم و دقیق مورد اصابت قرار دادند.

در همین راستا، وبگاه «عربی۲۱» گزارش داد: پایگاه محفاه الون در غرب دریاچه طبریه در منطقه الجلیل علیا و در فاصله ۱۷ کیلومتری از مرز با لبنان قرار دارد.

طبق این گزارش، این پایگاه محل استقرار نیروهای زمینی رژیم اشغالگر است و دارای انبارهای اضطراری است.

جزئیاتی از پایگاه حساس اشغالگران که برای اولین بار وارد بانک اهداف حزب‌الله شد
محدوده پایگاه محفاة الون

عربی۲۱ نوشت: این پایگاه یک مرکز آموزشی بزرگ برای نیروهای جدید است و در داخل آن یک دفتر استخدام در منطقه طبریه به نام «شاخه چشم انداز» وجود دارد و این دفتر عمدتاً به استخدام اقلیت‌ها اعم از بادیه نشین، دروزی یا سایر اقلیت‌ها اختصاص دارد.

طبق این گزارش، این پایگاه شامل مرکزی برای آموزش عبری به غیر بومی زبانان است و سربازان این پایگاه به مدت ۱۲ هفته تحت آموزش حرفه‌ای قرار می‌گیرند تا پس از آن به ارتش رژیم صهیونیستی ملحق شوند.

در ادامه این گزارش آمده است: سربازان در پایگاه محفاة الون عبری را یاد می‌گیرند و علاوه بر آن با صهیونیسم و ​​جنگ‌های رژیم اشغالگر آشنا می‌شوند. پس از پایان دوره، نیروهای جدید به پایگاه‌های مختلف ارتش ملحق می‌شوند.

پیشتر رسانه‌های عبری گزارش داده‌ بودند که حملات پهپادی روز شنبه حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی فلسطین عادی نبود و پایگاه‌های حساسی را هدف قرار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۰:۱۱

نابودی اسرائیل قاصب انشالله

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۱:۱۹

به امیدخدانابودیشوببینم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۵

درصادق ۲ باید این پایگاه هم جزو اهداف باشد