• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403052214990
  • خبرنگار : 71234

حضور وزرای پیشنهادی دادگستری و دفاع در کمیسیون امنیت ملی

حضور وزرای پیشنهادی دادگستری و دفاع در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی دادگستری و دفاع در جلسه صبح امروز این کمیسیون و ارائه برنامه‌های آنها خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی در توضیح جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی صبح امروز بعد از جلسه با عراقچی وزیر پیشنهادی خارجه، جلسه‌ای با وزرای پیشنهادی دادگستری و دفاع داشت.

توسعه تعامل قوه قضاییه با دولت اولویت برنامه‌های وزیر پیشنهادی دادگستری است

وی توضیح داد: آقای رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری ضمن اشاره به سوابق ۳۸ ساله خود در حوزه تقنینی و قضایی و مسئولیت‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات و قوه مقننه به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آقای رحیمی اولویت برنامه‌هایش را بر توسعه تعامل قوه قضاییه با دولت عنوان کرد و این‌که به دنبال تقویت تعامل قوه قضاییه با قوه مقننه و همچنین توسعه ارتباطات مجامع استانی نمایندگان با مسئولان قوه قضاییه در نقاط مختلف کشور است.

رضایی گفت که نمایندگان نیز در این جلسه به بیان نکاتی پرداختند که از جمله آن تقویت جایگاه قوه قضاییه، ضرورت رسیدگی و عدالت در پرداختی به کارکنان قوه قضاییه و نظارت بر رفتار و ساماندهی امور برای تکریم بیشتر ارباب رجوع است.

تلاش برای تقویت توان دفاعی در جنگ نامتقارن از برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جلسه این کمیسیون با حضور امیر نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع در جلسه کمیسیون گفت: آقای نصیرزاده نیز برنامه‌های خود را تشریح کرد که مبتنی بر مبانی و اسناد بالادستی نظام در حوزه دفاعی و امنیتی است.

رضایی افزود: وزیر پیشنهادی دفاع ضمن اشاره به ماموریت‌های حوزه وزارت دفاع، در بحث معیشت نیروهای مسلح تاکید داشتند که موضوع خدمات تامین اجتماعی و رفاهی نیروهای مسلح و کارکنان آن در کنار سایر موارد مرتبط با بازدارندگی در عرصه دفاعی پیگیری می‌شود همچنین عملکرد پیشدستانه با نگاه به آینده‌نگری دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: آقای نصیرزاده بیان کرد که به دنبال منابع پایدار برای تحقق نیازهای وزارت دفاع است و برای تقویت توان دفاعی کشور در جنگ نامتقارن تلاش می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha