• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403052214930
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

راه امنیت و آرامش کاروان شهدای فراجا ادامه خواهد داشت

راه امنیت و آرامش کاروان شهدای فراجا ادامه خواهد داشت

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت:در راه امنیت و آرامش کاروان شهدای فراجا ادامه خواهد داشت و ماهم قسم یاد می‌کنیم که ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.

سردار علی محمدی در مراسم بدرقه شهید بهمن مرندی که در میدان صبحگاه ستاد انتظامی استان با حضور همکاران و همرزمان آن شهید و همچنین جمعی از مسئولان ارشد اداری و شورای تامین و خانواده های معظم شهدا برگزار شد، اظهارکرد:در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان بار دیگر فضای استان با عطر شهید مدافع امنیت «بهمن مرندی» معطر و مزین شد، شهیدی که جزء همکاران بااخلاص، پاک دست و عاشق ولایت بود که شهادت این همکار عزیز را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده‌اش تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. 

وی در ادامه افزود:حضور همکاران و همرزمان این شهید در کنار مسئولان و شورای تامین استان در این مراسم نشان دهنده این است که همه ما مدیون شهدا هستیم و باید ادامه دهند راه و مرام شهدا باشیم. 

وی با بیان اینکه باب شهادت در فراجا باز است، یادآور شد: فرماندهی انتظامی استان با تقدیم ۸۴۵ شهید گلگون کفن در راه برقراری نظم و امنیت با قوت و قدرت ادامه دهنده راه شهدا خواهد بود. 

وی در پایان تاکید کرد: مردم قدرشناس و فهیم استان هرگز نام نیک شهید بهمن مرندی را فراموش نخواهند کرد چراکه او رفت تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم، روحش شاد و راهش پررهرو باد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی استان، در آستانه اربعین سالار شهیدان عالم، سرهنگ بهمن مرندی در جهت برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت در ماموریت برخورد با قاچاقچیان به صورت ناجوانمردانه به شهادت نایل شد.

وی در شامگاه ۱۴ مردادماه به صورت عمدی با خودروی قاچاقچیان زیر گرفته شد و صبح روز بعد به علت شدت جراحات وارده، علیرغم تلاش کادر درمان در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، آسمانی شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha