• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403052214875
  • خبرنگار : 71938

در جلسه کمیسیون فرهنگی با وزیر پیشنهادی ارتباطات مطرح شد

ضرورت تکمیل شبکه ملی ارتباطات و چگونگی پاسخگو کردن سکوهای خارجی

ضرورت تکمیل شبکه ملی ارتباطات و چگونگی پاسخگو کردن سکوهای خارجی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی ارتباطات در جلسه امروز این کمیسیون گفت: در خصوص چگونگی پاسخگو کردن سکوهای خارجی در موضوع مسئولیت های آنان در فضای مجازی موضوعات جدی رد و بدل شد و البته اختلاف نظرهایی بین اعضا و وزیر پیشنهادی وجود داشت. مهمترین خواسته کمیسیون فرهنگی اجرا و تعهد به برنامه هفتم بود که طرفین بر اجرای آن تاکید جدی داشتند.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه صبح دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: امروز جلسه استماع، گفتگو و نقد برنامه های وزیر پیشنهادی ارتباطات در کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار شد. از جمله مهم ترین موضوعاتی که در کمیسیون مطرح شد، ضرورت تکمیل شبکه ملی ارتباطات بود که به عنوان یکی از مهم ترین خواسته های کمیسیون فرهنگی مطرح شد. همچنین تلاش برای اجرایی سازی برنامه هفتم توسعه، توسعه صنعت فضایی کشور و توجه به حفظ حقوق کاربران فضای مجازی در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ آسیب هایی که در بحث فروش فیلترشکن ها در جامعه با آن رو به رو هستیم نیز در این جلسه مطرح شد و وزیر پیشنهادی به ارائه راهکارهای نوینی در مدیریت هوشمند داده ها بر اساس هوش مصنوعی پرداخت. تاکید وزیر پیشنهادی بر تلاش برای حفاظت از حقوق کاربران در موضوع محتواها و جلوگیری از رهاشدگی در فضای مجازی بود که به تاکید اعضای کمیسیون فرهنگی نیز بیان شد.

راستینه تاکید کرد: در خصوص چگونگی پاسخگو کردن سکوهای خارجی در موضوع مسئولیت های آنان در فضای مجازی موضوعات جدی رد و بدل شد و البته اختلاف نظرهایی بین اعضا و وزیر پیشنهادی وجود داشت. مهمترین خواسته کمیسیون فرهنگی اجرا و تعهد به برنامه هفتم بود که طرفین بر اجرای آن تاکید جدی داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha