• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403052214716
  • خبرنگار : 50604

نماینده مردم علی‌آباد کتول:

کشتار مدرسه «التابعین»؛ نشان از توحش رژیم جعلی است

کشتار مدرسه «التابعین»؛ نشان از توحش رژیم جعلی است

ایسنا/گلستان نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: کشتار آوارگان غزه در مدرسه «التابعین» یک بار دیگر اوج توحش و وحشیگری رژیم اشغالگر و نامشروع صهیونیستی را در برخورد با فلسطینیان به خصوص مردم غزه به مردم دنیا نشان داد.

رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: همزمان با تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه سراسر نوار غزه، بمباران یک مدرسه که به پناهگاه آوارگان فلسطینی در این باریکه تبدیل شده بود بیش از ۱۰۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشته است.

وی ادامه داد: ارتش رژیم صهیونیستی در حمله خود به مدرسه «التابعین»، نمازخانه این مدرسه را با سه فروند موشک هدف قرار داده است اما آن چیزی که موجب شد تا تعداد تلفات این حمله به شدت افزایش پیدا کند انجام این عملیات در زمانی بود که مردم غزه مشغول اقامه نماز صبح بودند.

نماینده مردم شهرستان علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جنایت مدرسه التابعین باید وجدان جهانیان را برای پایان دادن به نسل کشی بیدار کند، گفت:  موضوع بسیار مهم و قابل توجه در این میان حمایت‌ها و پشتیبانی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتش اشغالگر و متجاوز آن در کشتار و نسل‌کشی مردم غزه است زیرا اگر این حمایت‌ها نبود رژیم اسرائیل نمی‌توانست چنین جنایات وحشیانه‌ای را مرتکب شود.

وی با انتقاد از همه کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند اما در برابر این جنایات آشکار خود را به خواب زده‌اند، گفت: به طور قطع رژیم نابودی رژیم غاصب اسرائیل نزدیک است و این جنایات نشان از دست و پا زدن‌ها و استیصال این جنایتکاران دارد.

نوروزی کشتار مدرسه «التابعین» را نشان از توحش رژیم جعلی دانست و اضافه کرد: بعد از عملیات غرورآفرین الاقصی پرده از چهره کریه رژیم جعلی اسرائیل برداشته شده و بسیاری از مردم در سراسر دنیا خواهان پایان دادن به این نسل کشی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha