• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403052214706
  • خبرنگار : 71496

افسران صهیونیست: حزب‌الله هنوز قادر به نفوذ از مرزهاست

افسران صهیونیست: حزب‌الله هنوز قادر به نفوذ از مرزهاست

افسران ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان هنوز هم قادر به عبور از مرزها و کنترل بر شهرک‌ها و پایگاه‌های این رژیم است.

به گزارش ایسنا، سایت عبری «واللا» به نقل از برخی افسران ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «حزب‌الله هنوز قادر به نفوذ از مرزها و کنترل بر شهرک‌ها و پایگاه‌های نظامی اسرائیل است.»

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، در همین رابطه رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو موشک ضد زره از لبنان شلیک شده و به منطقه «متولا» (المطلة) اصابت کرد.

این رسانه عبری مدعی شد که این حمله موشکی تلفات جانی نداشته است.

این افسران فرماندهی شمالی ارتش رژیم صهیونیستی به سایت «واللا» گفتند: احتمال نفوذ زمینی نیروهای حزب‌الله به شمال (فلسطین اشغالی) و رسیدن آنها به شهرک‌های مرزی هنوز وجود دارد.

آنها افزودند: بر خلاف باور رایج، تیپ رضوان در حزب‌الله لبنان هنوز قادر به آغاز حمله سازمان‌یافته‌ای در مرزهای لبنان و ورود نیروهایش به شهرک یا پایگاهی نظامی است.

همچنین آنها تاکید کردند: «حزب‌الله تا امروز این کار را انجام نداده چون تصمیم گرفته این کار را انجام ندهد اما هر کسی که گمان می‌کند حزب‌الله برای انتقال یگانی از نیروهایش به اراضی (اشغالی) تمرین نمی‌کند، در اشتباه بوده و گمراه است.»

به گفته این افسران صهیونیست، فرض همه باید این باشد که حزب‌الله توان انتقال نیروها و برافراشتن پرچم خود در یک شهرک یا پایگاه ارتش «اسرائیل» واقع در مرزها و به آتش کشیدن تعدادی از ساختمان‌ها را دارد.

آنها در ادامه گفتند: از نظر ما این می‌تواند تصویری از پیروزی باشد و چنین عملیاتی می‌تواند بر کل منطقه (شمال فلسطین اشغالی) تاثیر گذاشته و ترس و وحشت را در میان ساکنان این منطقه دامن بزند.

این افسران ارتش رژیم صهیونیستی افزودند: ماه گذشته نشان داد که حزب‌الله به نظارت بر مرزها ادامه می‌دهد و یک گروه از نیروی پیشگام از تیپ رضوان جهت آمادگی برای استمرار جنگ با ارتش در منطقه مرزی حضور دارد.

به دنبال ترور شهید فؤاد شکر، فرمانده نظامی برجسته حزب‌الله لبنان در بیروت که حدود ۲ هفته قبل انجام شد، رژیم صهیونیستی خود را برای پاسخ احتمالی موشکی و پهپادی حزب‌الله آماده می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha