• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403052214516
  • خبرنگار : 50212

همرزم شهید سلیمانی:

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است

ایسنا/مرکزی همرزم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده و توان خروج از آن را ندارد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان در گفت و گو با ایسنا در خصوص بمباران مدرسه در غزه و کشته شدن تعداد زیادی از دانش آموزان اظهار کرد: رژیم سفاک صهیونیستی از شدت فشار درونی به دنبال انجام مانوری برای کشتن مردم بیگناه به ویژه کودکان و دانش آموزان است و می‌خواهد به دنیا بفهماند که در منطقه حضور دارد و قدرتمند است.

وی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها وقتی دست به چنین جنایاتی می‌زنند باید بدانند که جبهه مقاومت از آنان انتقام خواهد گرفت، تصریح کرد: پیام جبهه مقاومت به کودکان و دانش‌آموزانی که در این مدرسه به شهادت رسیدند این است که منتظر باشند انتقام خون آنان توسط رزمندگان جبهه مقاومت گرفته خواهد شد و این اقدام موجب خوشحالی ملت ستمدیده فلسطین و تمامی مردم آزادیخواه جهان اسلام خواهد شد.

اهوازیان با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها در باتلاق غزه گرفتار شده‌اند، افزود: این رژیم جعلی در باتلاقی گرفتار شده است که توانایی خروج از آن را ندارد و مدام دست و پا می‌زند تا بلکه بتواند از این باتلاق خارج شود، به همین دلیل دست به این جنایات می‌زند تا بلکه مورد توجه مجامع بین‌المللی قرار گیرد و با میانجی‌گری آنها از این گرفتاری خلاص شود.

وی با تاکید بر اینکه شمارش معکوس نابودی رژیم جعلی صهیونیستی آغاز شده است، افزود: وعده صادق جدید نزدیک است و امت اسلامی با نابودی این رژیم سفاک و جنایتکار فریاد تکبیر سرخواهند داد.

اهوازیان به سکوت مجامع بین المللی در وقوع این جنایات اشاره کرد و گفت: آنهایی که شریک جرم این رژیم جنایتکار هستند نه تنها در برابر این جنایات سکوت می‌کنند بلکه از صهیونیست‌ها حمایت هم می‌کنند.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها با شهادت دانش آموزان و کودکان می‌خواهند این پیام را به دنیا مخابره می‌کنند که اسرائیل به دنبال از بین بردن آینده یک دانش آموز فلسطینی است.

اهوازیان ادامه داد: به شهادت رساندن دانش آموزان فلسطینی توسط رژیم جعلی اسرائیل پیام دیگری نیز دارد و آن این است که می‌خواهند با داغ از دست دادن این دانش آموزان فشار روحی و روانی به خانواده‌های آنان و مردم مظلوم غزه تحمیل کنند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه قریب به دو میلیون فلسطینی آواره هستند و صهیونیست‌ها نیز انواع جنایات بی رحمانه را علیه مردم مظلوم فلسطین مرتکب می‌شوند اما نتوانسته اند این مردم مظلوم اما مقاوم را وادار به تسلیم کنند.

وی تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین با شهادت و صبر عجین شده‌اند و شهادت را برای خود سعادت دانسته و در این راه با استقامت و صبر به نبرد با جبهه کفر و ظلم می‌پردازند تا به فیض عظیم شهادت نائل شوند.

بامداد روز شنبه، ۲۰ مرداد، رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن مدرسه «التابعین» در محله الدرج واقع در شهر غزه، به کشتار عامدانه آوارگان فلسطینی دست زده است. در پی این جنایت، دست‌کم ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر زخمی شدند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه بامداد شنبه در واکنش به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در محله الدرج در غزه اعلام کرد که مسئولیت این جنایت هولناک با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، جنگ رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا علیه مردم غزه همچنان ادامه دارد و علاوه‌ بر شهادت و زخمی شدن بیش از ۱۳۱ هزار نفر در این جنگ، بیش‌ از ۱۰ هزار فلسطینی هم مفقود شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha