• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403052114463
  • خبرنگار : 71659

المیادین: منع فعالیت ما در فلسطین اشغالی نشانه شکنندگی تل‌آویو است

المیادین: منع فعالیت ما در فلسطین اشغالی نشانه شکنندگی تل‌آویو است

پس از آنکه رژیم صهیونیستی در حکمی شبکه المیادین لبنان را از فعالیت صوتی تصویری در فلسطین اشغالی منع کرد، این شبکه در بیانیه‌ای رسمی این تصمیم را محکوم کرد و اعلام کرد این اقدام نشانه ضعف و شکنندگی این رژیم است.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین در این بیانیه که در ۱۰ بند منتشر شده، اعلام کرد: «ما ادامه می‌دهیم، ثابتیم و ریشه‌داریم. ما با حرفه‌ای‌گری و تعهد و بدون راه دادن تردید به خود، بدون لکنت و عقب‌نشینی به کار خود ادامه خواهیم داد».

این شبکه لبنانی گزارش کرد ضمن محکوم کردن این تصمیم دولت و دادگاه رژیم صهیونیستی، این اقدام علیه خود را دلیلی دیگر می‌داند بر اینکه اشغالگری اسرائیل، ساختاری است و با رسانه‌ها مقابله می‌کند.

المیادین معتقد است اشغالگران اسرائیلی با این کار چهره واقعی خود را در تقابل با رسانه‌های آزاد بخصوص در حوزه اخبار فلسطین و غزه مظلوم، نشان داد و این تصمیم نشان دهنده ضعف و شکنندگی اسرائیل است.

به نوشته المیادین، نپذیرفتن عادی‌سازی مستقیم یا غیرمستقیم و عدم تبلیغ توجیهات اسرائیل سبب صدور این تصمیم اسرائیل علیه این شبکه لبنانی شده در حالی که اسرائیل نگران افشای نسل‌کشی‌ای است که در غزه در جریان است.

این شبکه لبنانی در پایان تأکید کرد: به انتخاب و راه و گزینه فکری و سیاسی و فرهنگی و اخلاقی و انسانی خود ادامه می‌دهد و هرگز تسلیم نخواهد شد و دست از یاری حق فلسطینی‌ها و دفاع از مظلومیت آنان دست برنخواهد داشت. المیادین به افشای سادیسم اسرائیل و اخبار فروپاشی رژیم اشغالگر و از هم پاشیدگی درون جامعه اسرائیل ادامه خواهد داد.

پیشتر رژیم صهیونیستی در پارلمان خود قانونی را به نام الجزیره مصوب کرده بود که بر اساس آن این رژیم امکان ممنوع الفعالیت کردن شبکه‌های خارجی را در صورتی که منافع اسرائیل را به خطر بیندازند، پیدا می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha