• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403052114386
  • منبع : نمایندگی اردبیل

دست سازه‌های حسینی هدیه اعضای کانون استان اردبیل به زائران اربعین

دست سازه‌های حسینی هدیه اعضای کانون استان اردبیل به زائران اربعین

ایسنا/اردبیل اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل دست سازه‌های خود را به کودکان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین اهدا کردند.

ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل ۲۱ مرداد گفت: اعضای مراکز کانون استان دست سازه‌های خود را به کودکان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین اهدا کردند.

وی با بیان اینکه هدف از این برنامه پرورش و تقویت حس دینی اعضا و شناخت معارف نهضت عاشورایی است، بیان داشت: با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون ضمن معرفی ابعاد مختلف حماسه‌ی کربلا و آشنایی با شهدا و شخصیت‌های واقعه‌ی عاشورا، بخشی از فعالیت‌های کانون به تهیه دست سازه‌ شامل جاکلیدی، عروسک‌های بومی، آویز خودرو، گیره سر، دستبند، کارت‌پستال، پرچم و سربند اختصاص یافت که برخی از والدین مشتاق نیز هم پای فرزندان خود در ساخت این هدایا مشارکت کردند.

ملک‌زاده فرد تصریح کرد: سفیران اربعین کانون از میان همکاران داوطلب که در این سفر معنوی حضور دارند، این هدایا را در میان کودکان و نوجوانان حاضر در طول مسیر پیاده‌روی توزیع خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های امسال ستاد اربعین کانون با شعار «کربلا طریق الاقصی» برگزار می‌شود، افزود: سفیران کانون در موکب‌های مختلفی که توقف می‌کنند، به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی از جمله معرفی و خوانش کتاب، قصه‌گویی و عکاسی خواهند پرداخت.

مدیرکل کانون استان اجرای پویش کتاب‌خوانی را از دیگر برنامه‌های ستاد اربعین کانون استان عنوان کرده و گفت: در این کار فرهنگی صفحات کتاب «هنگام باران بود» که یک منظومه‌ی نیمایی عاشورایی برای نوجوانان است؛ به‌صورت بنر در پرترددترین مسیر در پیست پیاده‌روی دریاچه شورابیل نصب‌شده است و خوانندگان این اثر با ارسال عنوان کتاب به سامانه پیامکی اعلام‌شده در قرعه‌کشی شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha