• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403052114314
  • خبرنگار : 50649

انتقاد عضو شورای شهر صدرا نسبت به اضافه کردن جمعیت به این شهر

انتقاد عضو شورای شهر صدرا نسبت به اضافه کردن جمعیت به این شهر

ایسنا/فارس عضو شورای شهر صدرا از اضافه کردن جمعیت این شهر در قالب نهضت ملی مسکن انتقاد و ادعا کرد: اضافه کردن جمعیت این شهر بدون توسعه و تقویت زیرساخت‌ها موجب بروز بحران خواهد شد.

هاشم عزیزی امروز (۲۱ مرداد ماه) در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه شهری صدرا، گفت: در این دوره شورای شهر صدرا تلاش شد تا مشکلات شهر احصا و برنامه‌ریزی مفصلی برای رفع ‌آن‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه در سال آخر این دوره از شورای شهر، جمع‌بندی اقدامات و برنامه‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: در سه سال گذشته، طرح تفصیلی صدرا را پیگیری کردیم تا بعد از طرح جامع، آن را اجرایی کنیم. در این مدت، با دو سری مشکلات مواجه بودیم؛ یکسری مشکلات ساختاری و فرآیندی و یکسری مشکلات روزمره که باید این مسائل را اولویت‌بندی و حل می‌کردیم.

وی بیان کرد: تاکنون با همکاری و تعامل میان اعضای شورا، یکسری مسائل ساختاری را رفع کرده‌ایم؛ ولی مشکلات ساختاری صدرا پابرجاست، از جمله کم‌آبی که نارضایتی‌هایی ایجاد کرده است.

عزیزی ادامه داد: با توجه به اینکه در شهر صدرا مشکلات زیرساختی داریم، اضافه کردن جمعیت‌هایی در قالب نهضت ملی مسکن یا مسکن مهر به این شهر، بدون توجه به امکانات و زیرساخت‌ها مشکلات زیادی را به این شهر تحمیل می‌کند. چنانچه امسال شاهد بروز مشکل کم‌آبی هستیم قبل از اینکه جمعیت نهضت ملی مسکن به آن اضافه شود.

او افزود: در سه سال گذشته، تمام تلاش خود را انجام دادیم تا این شهر را به سمت عمران و پیشرفت ببریم و در سال آخر شورا، به سمت کارها ساختاری حرکت می‌کنیم.

شهردار صدرا نیز در این مراسم گفت: در ماه‌های اخیر، حدود ۱۶۸ خبرنگار در نوار غزه در راه انعکاس حقایق و اطلاع‌رسانی جنایات صهیونیست‌ها شهید شدند. اصحاب رسانه کشور ما هیچ‌گاه قلم و لنز دوربین خود را در اختیار جبهه ناحق در هر عرصه‌ای قرار نمی‌دهند و با اطلاع‌رسانی دقیق و بیان حقایق‌ها باعث شکوفا شدن و تحقق حق در جامعه می‌شوند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha