• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403052114266
  • خبرنگار : 50976

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

مراسم راهپیمایی اربعین مرزهای تمدن‌سازی را گسترانیده است

مراسم راهپیمایی اربعین مرزهای تمدن‌سازی را گسترانیده است

ایسنا/فارس  عضو شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، از مرزهای جغرافیایی، قومی و مذهبی گذشته و مرزهای تمدن سازی را گسترانیده است. حضور جمع زیادی از مسیحیان، یهودیان، زرتشتیان، شیعیان، اهل سنت حتی بودایی و هندو نشانه تمدن سازی است. سفیر عراق در ایران بیان کرده است که از ۱۵۰ کشور جهان در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

 محمدرضا هاجری امروز ۲۱ مردادماه در صحن علنی شورا با بیان اینکه جهان منتظر انتقام سخت و خونخواهی میهمان عزیز جمهوری اسلامی، شهید اسماعیل هنیه است، بیان کرد: شورا و شهرداری با تأسی به توصیه‌های ولی امر مسلمین، به منظور امیدوار نمودن مردم در میدان، همچنان جلودار عمران و آبادی، محرومیت زدایی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، گردشگری و زیارتی خواهد بود و از هیچ کمک و یاری به مدیریت‌های جدید دریغ نخواهد کرد، به شرط آن‌ که مرد میدان کار بوده و تعامل، همدلی و هم افزایی را فراموش نکنند.

وی ادامه داد: شیراز در حوزه ورزش‌ها آبی عقب مانده است، ویلا داران اطراف شهر در باغچه‌های خود، فضای آب تنی دارند اما ۹۹ درصد مردم از این فضا محروم هستند. شورا و شهرداری، اداره ورزش و جوانان، ادارات و سازمان‌ها، باید این کمبود را جبران کنند.

هاجری تصریح کرد: شورا و شهرداری باید در حوزه ورزش‌های آبی و ایجاد زیرساخت‌های لازم، اقدام کنند تا گشایشی حاصل شود و محرومان هم بتوانند به صورت آسان و ارزان، در فصول مختلف، از ورزش‌های آبی بهره‌مند شوند. ادارات و سازمان‌هایی که استخر اختصاصی دارند، اوقاتی را برای عموم مردم لحاظ کنند تا عدالت و انصاف رعایت شود.

وی اظهار کرد: مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، از مرزهای جغرافیایی، قومی و مذهبی گذشته و مرزهای تمدن سازی را گسترانیده است. حضور جمع زیادی از مسیحیان، یهودیان، زرتشتیان، شیعیان، اهل سنت حتی بودایی و هندو نشانه تمدن سازی است. سفیر عراق در ایران بیان کرده است که از ۱۵۰ کشور جهان در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

هاجری بیان کرد: مسیر آخر الزمان مهدوی در حال بستر سازی نهایی است. شعار حکیمانه راه قدس از کربلا می‌گذرد، در همین مسیر راهپیمایی آخر الزمانی اربعین معنا پیدا می‌کند. جلوداری شورا و شهرداری در حمایت و کمک به این همایش و نمایش جهانی در دو کشور ایران و عراق، اظهر من الشمس است. 

وی ادامه داد: با توجه به سال پایانی شورا، وقت تلاش جهادی و میدانی بیشتر است تا نتایج طرح‌ها و لوایح و کارهای در دست اقدام برای مردم مشهود شود و حلاوت و شیرینی کار را احساس کنند. قدردان فرصت‌های خدمت بوده و به جای فرصت سوزی، فرصت سازی کنیم تا در اذهان شهروندان شیرازی یادگاری ماندگار و جاودان برجای بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha