• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403052114228
  • خبرنگار : 71516

افسران صهیونیست به رئیس ستاد ارتش: هنوز با پیروزی در غزه فاصله داریم

افسران صهیونیست به رئیس ستاد ارتش: هنوز با پیروزی در غزه فاصله داریم

تعدادی از افسران صهیونیست در نامه‌ای به رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند این رژیم در غزه هنوز با پیروزی فاصله زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد برخی از افسران صهیونیست که در غزه خدمت کرده‌اند در نامه‌ای به «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش اعلام کردند: ما از اظهارات مکرر مقام‌های نظامی درباره اینکه پیروزی در غزه نزدیک است تعجب می‌کنیم. مایی که در میدان بوده‌ایم به خوبی می‌دانیم که هنوز با پیروزی فاصله داریم. دشمن هنوز قابلیت‌های فرامرزی و پهپادها و زیرساخت عظیم تونل‌ها را دارد.

حماس در هفت اکتبر با عملیات طوفان الاقصی به اقدامات تجاوزکارانه نیروها و شهرک نشینان صهیونیست در حق ملت فلسطین و مقدسات آنها به ویژه مسجدالاقصی پاسخ داد. طی این حمله حدود ۲۳۹ صهیونیست توسط مقاومت فلسطین به اسارت در آمدند. این عملیات یک شکست اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شد. به دنبال این عملیات رژیم صهیونیستی جنگ ویرانگر غزه را آغاز کرد اما تاکنون به اهداف خود در این جنگ دست نیافته است با این حال مقامات صهیونیست هرازگاهی ادعا می‌کنند که به پیروزی در غزه نزدیک هستند.

صهیونیست‌ها معتقدند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در تحقق اهداف جنگ غزه شکست خورده و باعث طولانی کردن آن برای حفظ بقای سیاسی خود و هدر دادن فرصت‌ها برای معامله تبادل اسرا با جنبش حماس شده است.

پیشتر کمیته تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی نتایج تحقیقات خود را درباره حمله هفت اکتبر جنبش حماس به شهرک‌های صهیونیست نشین غلاف غزه منتشر کرد که در آن بر شکست ارتش رژیم صهیونیستی در حمایت از شهرک بئیری در مجاورت نوار غزه تاکید شد.

طبق نتایج این تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی به هیچ وجه برای این حادثه آماده نبود و شکست سختی خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha