• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403052114213
  • خبرنگار : 71592

مقابله مقاومت با اشغالگران در اردوگاه «العین»/ بازداشت بیش از ۱۰ هزار فلسطینی در کرانه باختری

مقابله مقاومت با اشغالگران در اردوگاه «العین»/ بازداشت بیش از ۱۰ هزار فلسطینی در کرانه باختری

نیروهای رژیم صهیونیستی بار دیگر به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند و با فلسطینی‌ها درگیر شدند.

به گزارش ایسنا، منابع فلسطینی گفتند نیروهای اشغالگر صهیونیستی صبح امروز یکشنبه و شنبه شب چند مرتبه به کرانه باختری از جمله شهر جنین، قلقیلیه و نابلس یورش بردند و با فلسطینی‌ها درگیر شدند.

این منابع گزارش کردند در این یورش‌ها، فلسطینی‌ها با پرتاب نارنجک، کوکتل مولوتف به سمت خودروهای شهرک‌نشینان صهیونیستی با ارتش رژیم صهیونیستی مقابله کردند.

این منابع گفتند صبح امروز درگیری‌های مسلحانه میان فلسطینیان و نیروهای صهیونیستی در اردوگاه العین در غرب نابلس و نیز در غرب شهر جنین در شمال کرانه باختری رخ داد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد در درگیری‌ها در اردوگاه العین، یک جوان فلسطینی زخمی شد.

گردان‌های قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد با نیروهای صهیونیستی در شهر جنین درگیر شدند و ارتش رژیم صهیونیستی به شدت از تجهیزات نظامی استفاده می‌کند.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز اعلام کرد که بامداد یکشنبه با نیروهای دشمن صهیونیستی که از چند جبهه به اردوگاه العین هجوم آورده بودند، مقابله و با استفاده از مسلسل با آنها درگیر شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی از عصر دیروز تا صبح یکشنبه دست کم ۱۶ فلسطینی از جمله یک روزنامه نگار و اسرای سابق را از کرانه باختری اشغالی بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر از آغاز جنگ مستمر نسل کشی و تجاوزات همه جانبه علیه مردم فلسطین بیش از ۱۰ هزار شهروند را از کرانه باختری از جمله بیت المقدس و در پست‌های بازرسی نظامی و آنهایی که تحت فشار مجبور شدند خود را تسلیم کنند و آنهایی که به گروگان گرفتند، را بازداشت کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی به جنگ  علیه مردم غزه از اکتبر ۲۰۲۳ ادامه می‌دهد و قتل‌عام‌هایی را در حق فلسطینیان و مخصوصا در پناهگاه‌ها مانند مدارس مرتکب می‌شود. جنگ علیه مردم غزه منجر به وقوع فاجعه انسانی بی‌سابقه و آوارگی بیش از ۸۵ درصد از ساکنان غزه یعنی ۱.۹ میلیون تن شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha