• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403052114196
  • خبرنگار : 71496

جهاد اسلامی ادعای حضور اعضایش در مدرسه التابعین را تکذیب کرد

جهاد اسلامی ادعای حضور اعضایش در مدرسه التابعین را تکذیب کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادعاهای مطرح شده از سوی رژیم صهیونیستی درباره حضور تعدادی از اعضای این جنبش در مدرسه التابعین را قاطعانه تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای ادعاهای رژیم اشغالگر صهیونیستی درباره «حضور نیروهای کادری و جهادی گردان‌های القدس در مدرسه التابعین» را که هدف بمباران قرار گرفت و به شهید و زخمی شدن صدها غیرنظامی فلسطینی منجر شد، تکذیب کرد.

این جنبش در بیانیه خود تاکید کرد: ادعاهای دشمن در خصوص «حضور نیروهای کادری و مجاهد سرایا القدس در مدرسه التابعین» را قاطعانه تکذیب می‌کنیم.

همچنین این جنبش اعلام کرد: هدف از دروغ‌هایی که دشمن به آنها دامن می‌زند، ایجاد آشوب و فرار از پاسخگویی برای استمرار بخشیدن به جنگ نسل‌کشی است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر شنبه مدعی شد که ۱۹ تن از اعضای ۲ جنبش حماس و جهاد اسلامی در حمله انجام شده به مدرسه التابعین در غزه به شهادت رسیده‌اند.

هر ۷۰ کیلوگرم از اعضای بدن یک شهید به حساب می‌آمد

خبرنگار RT در غزه امروز یکشنبه گزارش داد که هویت ۷۵ نفر از قربانیانی که در سحرگاه روز شنبه در مدرسه التابعین در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، شناسایی شده است.

این خبرنگار گفت که به دلیل پراکندگی اعضای بدن در اثر بمباران مدرسه، امدادگران «هر ۷۰ کیلوگرم اعضای بدن را یک شهید حساب کردند».

در حالیکه در همان آمار اولیه اعلام شد در حمله بامداد روز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین در محله الدرج، بیش از ۱۰۰ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند، دفاع مدنی در نوار غزه اعلام کرد که در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین دست کم ۹۳ نفر شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند که برخی از آنها در مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند و تعداد زیادی مفقودالاثر هستند.

این در حالی است که خبرنگار روسیا الیوم گفت که تعداد شهدا به ۱۲۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha