• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403052114182
  • خبرنگار : 50589

رئیس کمیته استان:

«واکو» معتبرترین سازمان کیک بوکسینگ است

«واکو» معتبرترین سازمان کیک بوکسینگ است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس کمیته کیک بوکسینگ واکو آذربایجان‌شرقی گفت: کیک بوکسینگ «واکو» معتبرترین سازمان کیک بوکسینگ و دارای مسابقات جهانی است.

ایوب رستمی، امروز (یکشنبه ۲۱ مرداد) در نشست خبری در رابطه با درخشش ورزشکاران آذربایجان‌شرقی در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور (جام شهدای) خدمت اظهار کرد: برای اولین بار از طریق مجوز مستقیم مدیرکل ورزش‌وجوانان استان به مسابقات کشوری کیک بوکسینگ اعزام شدیم.

او ادامه داد: با ۱۴ ورزشکار در این مسابقات شرکت کردیم و ۶ تن صاحب یک مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز شدند.

رستمی گفت: ۴ تن از ورزشکاران استان هم صاحب سکوی سوم مشترک شدند اما بر اساس قانون این مسابقات مدالی به رتبه سوم مشترک اختصاص نیافت.

او اضافه کرد: مدال آوران آذربایجان‌شرقی در اردوی پیش روی تیم ملی جهت حضور در مسابقات داخل سالن و هنرهای رزمی حضور خواهند داشت

رئیس کمیته کیک بوکسینگ واکو استان با اشاره به فعالیت های فرهنگی اهالی این رشته بیان کرد: در خلال این مسابقات به صورت تیمی برای غبار روبی به مزار شهدا و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی رفتیم.

او با اشاره به اعتبار کیک‌بوکسینگ واکو در سطح دنیا گفت: واکو سازمانی جهانی برای برگزاری رقابت های کیک بوکسینگ است. کیک بوکسینگ «واکو» معتبرترین سازمان کیک بوکسینگ و دارای مسابقات جهانی است. سایر سبک های فعال کیک بوکسینگ در ایران به صورت سازمان های غیر انتفاعی فعالیت می‌کنند و تنها تیم‌ملی واکو در جهان معتبر است.

رستمی گفت: کرمان، البرز و لرستان جزو استان های پیش تاز در این رشته هستند و اخیراً آذربایجان‌شرقی نیز در بین برترین ها قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، رئیس کمیته کیک بوکسینگ واکو آذربایجان‌شرقی گفت: قرار بود مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور (جام شهدای) به میزبانی تبریز برگزار شود که به دلیل پر بودن سالن پورشریفی این ار میثره نشد. با این حال امیدواریم به زودی میزبان مسابقات مختلف کشوری باشیم‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha